Anbefaling av verksted her i Bergensområdet

Anbefalte innlegg

Ser ut til at eg må kaste inn håndkleet med Allroaden min og putte den på verksted for å finne ut av feilen den har. Er da el-feil så er på jakt etter eit seriøst verksted som veit kva dei driver med, ikkje berre bytter deler til det er i orden og sender rekninga til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt gode erfaringer med Tores auto loddefjord, men jeg har erfart, og da spesielt når vi snakker om luftunderstell og vanskelige feil at Møller Bil Minde har levert varene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørst om det blir Møller. Var ein som sa dei tok 1800kr i timen no så bør få valuta for dei pengane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har fast pris på feilsøkning, og utvidet feilsøkning. Ring å forhør deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at eg slipper, fant ei lita kabelklyse som hadde havnet i vifta. Så etter litt skjøting av kabler og stripsa fast kablene igjen ser det ut til å virke igjen. Må ta ein runde og slette litt feilkoder og sjå om eg får kontakt med styringa til luftfjærene igjen, kun den eg har feil på no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.