Anbefalte innlegg

Noen som har en rs4 grill liggende helsvart til en a4 2013 model?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Steinar og velkommen i klubben.

 

Dette tror jeg nok ikke noen har liggende, original grill til S4 i sort optikk koster 6800,- over disk hos Møller så tror nok RS4 grillen er en god del dyrere enn dette igjen. Mulig du finner noe på ebay, dog husk at mye er kopier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en rs grill jeg er på ushikk etter [emoji4]d30c1c061dea01138f566b5a2f0ae9ae.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var lenge siden Steinar ;)

Flott bil om det er din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det din bil eller er det grillen du er på utkikk etter? Avbildet er iallefall vanlig A4 sort optikk. Og om du skal bytte den ut kan jeg kjøpe av deg den sorte grillen da jeg er på jakt etter sort optikk grill selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sort rs grill jeg er på utkikk etter . Bilen er min ja [emoji106] men alt skal være sort å da må jeg ha meg rs grill [emoji4] . Den orginale grillen her er foliert .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sort rs grill jeg er på utkikk etter . Bilen er min ja [emoji106] men alt skal være sort å da må jeg ha meg rs grill [emoji4] . Den orginale grillen her er foliert .

 

Husk å lage tråd på bilen asap :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig Ang tråd mer bilder trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor lager man tråd på bilen då? Er ny her jeg [emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor lager man tråd på bilen då? Er ny her jeg [emoji4]

 

Trykk på "start ny tråd" på denne siden: http://forum.vacn.no/forumdisplay.php?173-Min-Audi

 

Så skriver du litt om bilen, f.eks hva du har gjort så langt og hva du har planer om, og legger ved litt bilder :) Om du trykker på f.eks tråden om min A5 i signaturen min, så ser du f.eks hvordan jeg gjør det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en liten titt i forumreglene før du starter tråd bare sånn du er kjent med alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skamfet Audi! Krever tråd ASAP! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min RS grill på ebay, kosta rundt 2k ink frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.