Trackday.no Rudskogen 3-4/10 2015

Anbefalte innlegg

Et lite klipp fra helgas treff på Rudskogen. Dessverre litt dårlig bilde da standard innstilling på video fra Harry's Lap Timer var med autofokus og stabilitetsjustering. Ble derfor litt skiftende fokus og bildet "svømmer" en del, men bedre enn ingenting :) :

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

138 runde er jo kjempebra og dere kjører fra de fleste som vanlig;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

138 runde er jo kjempebra og dere kjører fra de fleste som vanlig;);)

 

Joda den gamle Coupe'n gjør seg ikke bort selv om det var flere biler der som nok var en del raskere. Får prøve å fikle litt i vinter og se om vi kan få til litt bedre grep i svingene. Går greit rett fram gamle audi'er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde nesten filmen var tatt i morgenrushet på e6!

Farten er vel målt vha gps? Regner denna Audien relativt potent, og kan ikke skjønne hvordan flere av kompisene mine kan påstå at dem har oppmot 250kmt, riktignok på speedometer, nedover mot angsten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde nesten filmen var tatt i morgenrushet på e6!

Farten er vel målt vha gps? Regner denna Audien relativt potent, og kan ikke skjønne hvordan flere av kompisene mine kan påstå at dem har oppmot 250kmt, riktignok på speedometer, nedover mot angsten.

 

GPS hastighet ja. Viste 240 på speedometeret på enden av rakstrekket mener jeg. Normalt har jeg ca samme hastighet ned mot angsten(litt høyere muligens), men sleit med feste ut av svingene pga dårlige bakdekk og svingen ut mot angsten ble mer påvirket enn svingen ut på rakstrekket.

 

Hvilke biler er det snakk om som har 250 ned mot angsten? Påstått over en pils på lørdagskvelden......? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite klipp fra helgas treff på Rudskogen.

 

Stødig kjapp kjøring som vanlig! Om du trenger kartleser... Jeg kjenner en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GPS hastighet ja. Viste 240 på speedometeret på enden av rakstrekket mener jeg. Normalt har jeg ca samme hastighet ned mot angsten(litt høyere muligens), men sleit med feste ut av svingene pga dårlige bakdekk og svingen ut mot angsten ble mer påvirket enn svingen ut på rakstrekket.

 

Hvilke biler er det snakk om som har 250 ned mot angsten? Påstått over en pils på lørdagskvelden......? :)

Ja, det blir type pils og bilpreik. Litt forskjellige biler, Volvo 740 type 5-600hk, Garasjelaget Mercedes 190 m 2JZ 650-700hk og e46 m3 m ess oppsett. Rundetidene som kjøres er ikkenoe å snakke om.

Nei, takke seg til små fwd biler ned lav fart på strekkene og høy fart i sving [emoji12]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.