Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!: vinke :

 

Nå er det bare noen uker igjen til Ruskogen treffet. I den annledning så lurer jeg på hvem som har tenkt seg nedover for en helg med MYE moro og fine biler. Har også bestilt gooo vær så alt ser ut til å bli perfekt.:glad::glad:

 

Felles kjøring vil bli gjennomført på vanlig måte, ved at vi møtes klokken 1200 ved rundkjøringen på gullbotn. For min egen del vi jeg møte dere på Rudskogen grunnet at treffet er i ferien min. : ja :

 

Jeg håper så mange som mulig tar turen nedover. Når det gjelder overnatting kommer jeg tilbake til hvor dette er best og billigst.

 

Vennlig hilsen TThomaz

rudskogen.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!!

Blir helt rått detta az : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på bilferie i Tyskland- NL ..... ;)

Så jeg kan ikke ...

(Men komme dere på banen og kos dere : vinke : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke kunne ta turen Jan. Men jeg regner med at bilen får kjørt seg litt på "bilferie" i Tyskland. Hehhehehehe Kan RINGEN være et stikkord her??:rolleye:

 

Legger ut litt info som nå er lagt ut.

 

Påmelding kan gjøres her:

http://www.vwaudi-club.no/?s=eventReg&eventID=6

 

EDIT av admin/BB, se i Rudskogen tråden for oppdatert info:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28163

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vi på ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i båten og kruser med heftige Diesel newton på sørlandet da jeg, har også bestilt FINT vær : rock :

 

Kos dere ja.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall kjøre på bane denne gangen. : rock :

Og det skal du oxo TThomaz..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal selvsagt nedover. Må få slitt ut siste rest av "banedekka". Får vel satse på "fin" tur over fjellet slik som sist, he, he.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer å melde meg på, men er litt usikker på om jeg får bilen ferdig...

Noe problem hvis jeg melder meg på, men ikke blir ferdig, og dermed ikke kan kjøre?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer å melde meg på, men er litt usikker på om jeg får bilen ferdig...

Noe problem hvis jeg melder meg på, men ikke blir ferdig, og dermed ikke kan kjøre?

 

Mvh

 

Det er ikke noe problem, påmeldingen er ikke bindende. Hvis du tror du kanskje kommer så meld deg på. Forhåndspåmelding gjør baneregistreringen enklere og raskere for oss når dere kommer på banen (og mindre tid i kø for dere).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding gjelder kun banekjøring og ferdighetskjøring og gjelder pr. dag Står det på info sidene, melde meg på 1eller2 anger for begge dagene da?..

Litt dumt spørsmål men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding gjelder kun banekjøring og ferdighetskjøring og gjelder pr. dag Står det på info sidene, melde meg på 1eller2 anger for begge dagene da?..

Litt dumt spørsmål men....

 

Det står kanskje litt uklart ja. Har endret det nå:

Påmelding gjelder kun banekjøring og ferdighetskjøring. Prisen er 200 kr for en dag eller 300 kr for begge dagene. Valg av kjøring på en eller begge dager gjøres ved oppmøte på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.