Wheeler dealers S14E17 VW Corrado VR6

Anbefalte innlegg

Må vel være medlem for å se noe annet en alle de fantastiske premiene som tilfeldigvis min IP adresse har vunnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fint her:)

 

Skal se den seinere i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna her bryter vel strengt tatt punkt 8 i forumets retningslinjer

 

8. Lovbrudd

Oppfordring til lovbrudd er straffbart ihht Norsk lov og skal ikke forekomme. Temaer som oppfordring til piratkopiering, kappkjøring, grisekjøring, avgiftsunndragelser, rasistiske innlegg og lignende skal unngås og vil bli fjernet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel være medlem for å se noe annet en alle de fantastiske premiene som tilfeldigvis min IP adresse har vunnet?

 

Har adblock jeg så får ikke opp noen ting. Det annbefales.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er lovbrudd med å linke til en discovery chanel episode som går på tv? Dette er ikke en film med opphavsrett. Det er ett tv program som hvis du ikke fikk det med deg når det gikk kan se i reprise her. Dicovery chanel er ikke en betal kanal så avgiftunndragelse er det heller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det Dan sikter til er at Tubeplus er en ulovlig streaming tjeneste, basert på at folk laster opp piratkopierte tv-serier og filmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er lovbrudd med å linke til en discovery chanel episode som går på tv? Dette er ikke en film med opphavsrett. Det er ett tv program som hvis du ikke fikk det med deg når det gikk kan se i reprise her. Dicovery chanel er ikke en betal kanal så avgiftunndragelse er det heller ikke.

 

tullball. er fortsatt ulovlig selvom discovery etter sigende er en "gratis" kanal for deg (du betaler i teorien for den igjennom tv-abbonementet ditt).

 

så. ja. det er ulovlig, både direkte og indirekte (hilsen en som lasta ned episoden på en ulovlig lukka torrent tracker :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og om ikke du hadde sagt noe Dan, så hadde vel ingen brydde seg så mye om den linken over her ;) Med tanke på hvor mange linker som blir lagt ut av folk som kjører fort og andre ting så må vi tåle å ikke bare ha det på facebook :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja. kansje, kansje ikke. hvem vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerer du på samme måten om noen linker til det samme programmet på Youtube, Dan? Så vidt meg bekjent, så er Youtube en 100% lovlig strømmingstjeneste, men programmet er jo lagt ut av noen som ikke eier rettighetene... Det er minst 5 forskjellige brukere som har lagt ut denne episoden.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WUOFMFKArl0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en fin episode :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett noen episoder av ses 14 nå, takk for linker gutter! Er det bare meg, eller er Ed veldig negativ til bilene som blir kjøpt i denne sesongen ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke han alltid negativ og klager på at det blir mye jobb for han hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerer du på samme måten om noen linker til det samme programmet på Youtube, Dan? Så vidt meg bekjent, så er Youtube en 100% lovlig strømmingstjeneste, men programmet er jo lagt ut av noen som ikke eier rettighetene... Det er minst 5 forskjellige brukere som har lagt ut denne episoden.

 

..video..

 

tenkte bare at jeg skulle si ifra at det bryter med forumets retningslinjer, men innser at jeg er alene om å bry meg om noe slik....

 

nei. jeg gir egentlig faen da jeg selv bruker en del ulovlige torrenter.

 

men jeg linker ikke til noe.

 

forøvrig er det ikke noe mer lovlig egentlig, selvom det ligger på youtube.

 

men fliser skal vel spikkes i hver jævla sammenheng?......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke han alltid negativ og klager på at det blir mye jobb for han hehe

 

Er vel derfor håret blir gråere og gråere! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott episode! Jeg liker meget godt dette programmet, synes de kommer med mye god informasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er fint med Wheeler Dealers er at det er et dokumentarprogram, det er informasjon, og helt fritt for produktplassering er det også! De fleste bilprogrammene, spesielt mange av de amerikanske, er ikke det samme. De er reality, og det skal være så vanvittig mye rock'n'roll i dem. Spesielt i Counting Cars, American Chopper og lignende. De bygger flotte biler, men man blir fort lei av kranglingen mellom sjefen og idiotene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne episoden går på Discovery _nå_!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne episoden går på Discovery _nå_!

Typisk det når jeg så den på tableten igår... [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ny episode i UK på mandag for en uke siden, og Discovery Nordic sender den nye episoden en uke etter UK. Derfor dukker de opp på Youtube noen dager før de kommer på TV her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den på tv, og tok den opp. Miljøskada.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å se at de rett og slett fikser den med OEM deler, og ikke lar fantasien løpe løpsk som den gjør fra tid til annen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.