Rudskogen bane/utstillingstreff 30-31 Juli 2005

Anbefalte innlegg

Hvor blir det overnatting da??

Og er det gratis for medlemmer??

Noen som vet om det koster noe å bare komme og se for medlemmer ?? : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være der hele helga, bare stille ut bilen, hvor mye koster det å stille ut bilen i hele helga?

Hvor mye koster det pr. pers for å være inne på området,

og hvor mye koster det for en dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har EI medlemskort men jeg vil gjerne komme. Hvordan gjør man det i inngangen? Er det lister der?

Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet som nevnt at veitrafikkloven gjelder for banekjoeringen, men finnes det unntak, som feks bruk av racingslicks? vet ikke om veitrafikkloven har vaert gjeldende paa vintertreffene, men der har jo ispigg blitt brukt, og de er vel ikke mer lov aa bruke paa veien enn slikcsa er...? noen som har noen ideer om dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har EI medlemskort men jeg vil gjerne komme. Hvordan gjør man det i inngangen? Er det lister der?

Marius

hei, ja det blir tatt med oppdaterte lister på medlemmer. så det er bare å komme:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet som nevnt at veitrafikkloven gjelder for banekjoeringen, men finnes det unntak, som feks bruk av racingslicks? vet ikke om veitrafikkloven har vaert gjeldende paa vintertreffene, men der har jo ispigg blitt brukt, og de er vel ikke mer lov aa bruke paa veien enn slikcsa er...? noen som har noen ideer om dette?

hvis du har slicks til bilen din er det bare å komme, ingen som står i pit og kontollerer att du kjører med godskjente dekk, seff går det utover deg selv, finnes jo noen som har kjørt med piggfri hjul på bane, men det er ikke til å anbefale da de omtrent er som å kjøre med konstant vannplaning når du etter ca 2 svinger har alt for høy temperatur på dekka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det solgt skiltplater med vwaudi klubb logo på treffet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det blir solgt div artikkler ja:) alt som du for tak i gjennom klubbshoppen stort sett, utenom jakker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra greier!!!

Har meldt meg på til banekjøring i dag, og i morgen skal jeg kjøre 90 mil for å hente ei girkasse til bilen! Satser sterkt på at jeg er klar til helga! Noe må man jo bruke ferien på... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen som sier noe om inngangspenger eller noe!!!!!!! HALLO??

:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isbane er det utleier som "godkjenner" ispigg... når vegtrafikloven gjelder må du ha DOT merkede slicks/gategodkjente slicks...

racing slicks har iaf ikke vært tillatt tidligere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å repetere både meg selv og Bjarne!! Koster det noe å bare komme? Koster det noe å sove i telt på det stedet det eventuelt blir telt plass?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen som sier noe om inngangspenger eller noe!!!!!!! HALLO??

:confused:

For å repetere både meg selv og Bjarne!! Koster det noe å bare komme? Koster det noe å sove i telt på det stedet det eventuelt blir telt plass

Det koster 50 for bil og 50 pr pers å komme inn på treffområdet (= 100 kr for bil + fører), dvs samme som på Vålertreffet. Når du har betalt det så koster ingenting ekstra for å stille ut.

mvh

BB

(Som har ferie og ikke er online like mye som han pleier å være ellers).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, ja det blir tatt med oppdaterte lister på medlemmer. så det er bare å komme:)

Kan jeg ta med en kompis eller kjerringa da? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg ta med en kompis eller kjerringa da? :rolleye:

JA

Men som skrevet over her koster det 50kr pr hode. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster 50 for bil og 50 pr pers å komme inn på treffområdet (= 100 kr for bil + fører), dvs samme som på Vålertreffet. Når du har betalt det så koster ingenting ekstra for å stille ut.

mvh

BB

(Som har ferie og ikke er online like mye som han pleier å være ellers).

Takk for svaret ja.... Godt det er noen som kan "jobbe" litt i ferien... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når stenger portene på lørdag? Etter porten er stengt kommer man seg vel ikke inn til banecampen, er det et eget sted der folk kan sette opp telt eller er det på go cart banen det er camping?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når stenger portene på lørdag? Etter porten er stengt kommer man seg vel ikke inn til banecampen, er det et eget sted der folk kan sette opp telt eller er det på go cart banen det er camping?

porten stenger ca 23, camping blir på eget ansvar, go kart banen er utleid så det er uaktuelt å campe der. er en camp på nedsiden av langsvingen. mulig den kan brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg kommer lørdags morgen, og betaler å alt det der for å komme inn på rudskogen, Så går det vell greit om jeg kjører ut derfra igjen for å handle ellerno for så å komme tilbake før portene stenger? Må ikke betale noe da?

Og hvor skal folket stille ut bilene? Trudde det var på GoCart banen. Men ser jo at denne er utleid...

Mvh.

JRH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet når porten inn åpner på søndag eller om man kan kjøre rett inn når man kommer temmelig tidlig på morran?? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper de åpner klokka 0900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper de åpner klokka 0900

Hadde håpet de åpner før da... Men det finner man ut når man kommer da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg kommer lørdags morgen, og betaler å alt det der for å komme inn på rudskogen, Så går det vell greit om jeg kjører ut derfra igjen for å handle ellerno for så å komme tilbake før portene stenger? Må ikke betale noe da?

Og hvor skal folket stille ut bilene? Trudde det var på GoCart banen. Men ser jo at denne er utleid...

Mvh.

JRH

Utstillingen skjer oppe på plassen mellom depoet og gocart banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir overnattingen der?

Gocart, grusplassen eller noe annet?

Stiller FGL med anlegg og arrangerer ølstaffet?? : rock :

Om dere vil ha revansj.... :rolleye:;)

Jeg stiller med anlegg,det er mye mindre en det vi hadde på våler,

grunnet klager fra naboer og det meste av anlegget er leid ut til en annen konsert i helgen. men det blir lyd og jeg har skaffet det til halve prisen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å kompisen min kommer i en blå/lilla aktig Corrado : rock : Som han har jobba på i 2 år nå,så blir spennende å se hva folket syns... : rock : Vi sees...Kommer på søndag :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.