Passer Hella Micro DE tåkelys på Golf 4 TDI?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en mulighet til å skaffe meg Hella Micro DE tåkelys, men jeg er veldig usikker på om det passer på min Golf TDI. Noen som med sikkerhet vet at det går? Eventuelt om det er mye modding som må gjøres for å få det til å passe?

 

De er laget for Golf mk4, men jeg har hørt at intercooleren står i veien på dieselversjonene. Så jeg bare vil forsikre meg at det passer før jeg kaster 1000kr ut av vinduet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble laget komplette kit fra Hella med nedre griller tilpasset Micro DE. Jeg vet ikke om lykten krasjer med IC, jeg tror personlig ikke det, men dette kittet som Hella solgte var med delvis tett grill. Derfor ble det sagt at kittet ikke passet til TDI/1.8T da det ville blokkert luften til IC. Om det er dybden på lykten som gjorde at det ikke passet vet jeg ikke. Jeg har et par gamle slike lamper liggende, jeg kan, når jeg får tid, sjekke hvordan lengden er i forhold til IC på min Mk4 TDI 110. I mellomtiden kan du selv forsøke å måle plassen.

 

H13090611-dia.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var disse jeg tenkte litt på, men om det blokkerer luft til IC så lar jeg heller være. Var innom et lakkverksted idag og det ser ut til at jeg må ut med en del tusen til lakk uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.