Anbefalte innlegg

'84 mod 80quattro 5syl vurderes solgt.

 

Etterhvert sjelden sak som bør taes vare på, har selv ikke plass eller kapasitet til å holde på denne lenger så lar noen andre overta prosjektet.

 

Bilen er sanblåst og grunnet+epoxylakket hvit under, så der er er rust tatt. Bakskjermer et byttet. Motorrom er lakket sølv metallic.

 

Er endel kaross arbeid igjen på denne før den er klar for lakk, bla pusse ned hjulbuer bak, er sparklet etter bytte. 2 mindre hull i hjulbrønn som må tettes, overflaterust i hjørne fremme må sparkles, er sandblåst og grunnet idag, ellers er det litt lakkrust i underkant av noen av dørene, ingen hull som jeg har sett.

 

Det meste av deler skal være på plass til denne, står ikke motor i. Har ikke frontlykter. Mangler mellomaksling, men har en liggende som må byttes nålelager i og settes sammen i krysset. Orginalkasse står i. Følger med urquattro girkasse og bakdiff.

 

Ellers har eg skaffet nytt interiør som er i meget bra stand, så har dobbelt opp av dørsider og baksete. Mørkt grått/sort stoff, samt både sort sky og stoffdørsider.

 

Av andre deler har eg dobbelt opp av skjermer. Rustfri bensintank, flere frontlepper, dashbord, flere sett med frem og bakbremser, ekstra sett med frontstilling/fjærbein i så som så tilstand, bør blåses. S2 radiator og vifte. Spell ny frontrute.

 

Ekstra sett med 17'' felger kan følge med mot lite tillegg. Mulighet for S2 motor eller AAN motor i deler kan medfølge og. Samt 3B elnett.

 

Setter prisen til 15k, ganske komplett prosjekt, men trenger som nevnt en god runde på utvendig karosseri, under er den ferdig. Fin fint vinterprosjekt!

 

Står utenfor Bergen.

 

PM eller kontakt på 99028496

 

D2.jpg

F2.jpg

B2.jpg

S1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke være gal pris det her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpet noen ville gi denne nytt liv! Altfor godt eksemplar til å bli slaktet som delebil da eg ikke kan lagre denne så veldig mye lenger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe lakk og litt til så er en der ;)

 

80-quattro-b2-35-006.jpg

1983_audi_80-pic-57162.jpg

3645746763_dd410414d4_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett pris på rett bil, men du bor på feil plass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det aktuelt å selge deler? Er på utkikk etter frontspoiler, den brede typa til 5-syl. der tauekroken er i "grill-delen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står her enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikla mange ganger på denne annonsen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minnet veldig om en prosjekt jeg hadde for 10 år siden ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det orginal 2.2 i denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det orginal 2.2 i denne?

 

Jepp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.