Anbefalte innlegg

Hei! Har en golf mk2 som er under resturering. har sveisa inn mye nye karosseri deler. Så bilen trenger full lakkering, både i motorrom, i kupén og utvendig.

Noen som har erfaringer fra forskjellige plasser? Eller noen som driver med lakkering her som vil ta en titt på den?

Lurer litt på priser og slikt og hvor mye arbeid som må gjøres før lakk.

Vurderer også å sende den ned til polen, men sliter litt med frakt da den ikke er kjørbar.

 

Noen som har tips? Kom med dem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polsk lakkering kan du få her på Stord, slipper å frakte bilen så langt da. De lakker både svart og i andre farger :D Er noen flinke polakker som driver lakkverksted her.

 

Denne klubb-bilen er lakkert der (fargebytte inkl inni dører/karmer etc) http://forum.vacn.no/showthread.php?244408-Min-Audi-Marrakesh-a3-8l&highlight=norell

 

Er vel snakk om 20-25k for en sånn jobb som denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, kan jo være aktuelt. Men har hatt kontakt med Lakk service frakkagjerd og dem ville ha 25-30 for jobben.

Har du et telefon nummer jeg kan nå dem på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke si at det er en håndfast pris, men dyreste prisen jeg har hørt derfra er 25k for fargebytte på en 5-serie (inkl alt, inni dører, karmer, bagasjerom, motorrom), så det blir vel derfra og ned i pris. Jeg har tatt noen monteringsjobber av folie for disse, da de heller ringer meg enn å prøve selv (ferdige dekorsett til eldre amcars etc).

 

Her er firmainfo: http://www.gulesider.no/f/stord-karosseri-rafal-arkadiusz-kaszubski:87237959

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, høres jo aktuelt ut!;)

Takk for tipset, skal ringe de i morgen eg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Diego, han har nylig fått tatt noe rust samt opplakkering av ene bilen sin der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.