Anbefalte innlegg

Ser gjennom annonser til jeg blir gal om dagen, og nå har jeg sett de samme annonsene så mange ganger at jeg trenger litt hjelp;)

 

Ønsker meg fortrinnsvis:

Audi A6 2.5 tdi quattro (C4) Disse er jo fortsatt relativt attraktive, ingen til salgs som er slik jeg ønsker dem.

Derfor utvides stadig søket, og flere kandidater er:

Audi A4 tdi quattro (B6) B5 kan gå, men da må den være fantastisk pen og bra.

VW Golf tdi 4 motion stasjonsvogn.

 

Søket utvides nok enda mer etterhvert, så om du har noen gode forslag så er det bare å komme med det:)

 

Hovedkriteriet er 4x4, pris inntil 55.000,- og det bør være stasjonsvogn. Ikke prosjekt, men småplukk kan gå greit.

Årsmodell og km.stand spiller liten rolle, kan kjøre 80 talls Audi 100 igjen og jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2000mod audi a6 2,4 quattro som jeg vurderer og selge. Svart stasjonsvogn med svart skinn og tiptronic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bruker vel en god del drivstoff? Kjører mye, så må tenke litt økonomisk å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 2,7 biturbo a6 stv 2000mod 4x4 som kommer for slags snart. 189.000km el. skinn seter med memory xenon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 2,7 biturbo a6 stv 2000mod 4x4 som kommer for slags snart. 189.000km el. skinn seter med memory xenon

 

Hadde vært perfekt bil for meg, men så spørs det hvor fornuftig den er til mitt bruk da..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører bortimot 30000 i året serru. Og dårlig erfaring med A6 C5 har jeg å, mer tro på C4;) (Som jeg har god erfaring med fra tidligere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komme inn en sølv Golf Stasjonsvogn 2001 116 Diesel Manuell Firehjulsdrift her på jobben min som skal selges til rundt 35000kr.. Eg kan finne ut litt info om bilen viss du er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komme inn en sølv Golf Stasjonsvogn 2001 116 Diesel Manuell Firehjulsdrift her på jobben min som skal selges til rundt 35000kr.. Eg kan finne ut litt info om bilen viss du er interessert.

 

Det er absolutt av interesse, så gjerne det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2002 audi a4 1.9 tdi Quattro, jeg vurderer å selge, 53.000 kr.( kan diskuteres ved hurtig avgjørelse) Eu-godkjent til september 2016

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2002 audi a4 1.9 tdi Quattro, jeg vurderer å selge, 53.000 kr.( kan diskuteres ved hurtig avgjørelse) Eu-godkjent til september 2016

 

Det er en bil jeg kan leve med. Noen bilder av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hentes ny bil på lørdag. 96 modell A6, diesel, rekkefemmer og quattro:) (Ikke klubb bil) Ikke helt som ønsket interiørt, men meget pen eksteriørt og i god stand.

Takk for alle forslag folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer seg med en tur til Vestfold:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det du ønsker, men har 2001 Vw passat 1,9tdi 4-motion. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt det du ønsker, men har 2001 Vw passat 1,9tdi 4-motion. :)

 

Kunne vært no det, men har kjøpt enn gammel c4 quattro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.