Haugesund: Rudskogen 30-31/7

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tenkt seg over på treffet denne helga eller.Er ikke så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det ikke kolliderer med en kammerat sin 30års dag så har jeg tenkt å ta turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å slenge seg på med dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar kanskje turen me også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump::bump: Ingen flere som skal bort dette blir jo knall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg reiser bort viss bilen blir klar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser til hammerfest på jobb den 26/7 så eg har ikkje muligheten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et ledig sete? Er selvsagt med og spleiser på bensin- og ferjekostnadene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smått med plass ja, blir litt trang skal jo ha med kitt utstyr og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du over Tord? eller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kun en stk Passat som sliter med lavt oljetrykk så det ser dårlig ut, men kanskje ting endrer seg relativt fort :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser trolig innom på lørdag på vei til sverge på fereie tur men må få med meg litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører i morgen lørdag kl. 0600 så viss noen vill henge seg på så er jeg glad for det, håper det kommer endel fra HGSD lokallag, si fra viss de er flere så kan jeg ta med banneren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde håpt at jeg enten kunne hente meg en bil på veg til Rudskogen eller kjøre den nye bilen til Rudskogen... men slik ser det ikke ut til å gå... er fortsatt like billøs og har ingen veldig aktuelle kanidater : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter en NY ensom treffhelg, er viss ikke bare vi som sliter med å få medlemmer med på treff, var f.ek s bare 1 bil fra HGSD og 1 fra STVG, så dette er sinsykt dårlig. men vi som reiserpå treff reiser jo ikke tomhend hjem i gjen, var begynt med noe nytt , Topp 15 VW og Topp 15 Audi, synest ikke det var noe serlig å slå alle klasser i sammen , men mulif det er litt lettere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre kom dette treffet litt feil i kalenderen min, da jeg kom hjem fra ferie fredagskveld og hadde ikke ork til å sette meg inn i bilen igjen så tidelig.

 

Men Bergenstreffet denne måneden kan jo være aktuelt, da dette er mye nærmere, hvordan er veiene opp dit forresten?

 

Syns det er veldig dårlig aktivitet i vårt lokallag for tiden, hva er grunnen? mangel på "ildsjeler" eller opplegg for medlemmene? kanskje vi skulle tatt en diskusjon på dette i en annen tråd. er jo ikke så mange av oss på nett og hvordan vi skal klare å kontakte resten av medlemmene i haugesund og omegn må jo bli via brev eller.no slikt viss ikke alle er registrert med telefonnummer da så vi kunne sendt en liten sms?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.