Photoshop/redigering av farge på OZ felger

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal pusse opp OZ felgene mine i vinter da de ikke var helt fine når jeg kjøpte de i våres.

 

Angående farge så trenger jeg litt tips. Jeg har jo hatt fargerike felger før, men bilen skal fungere i jobb og jeg vil ikke den skal bli for "glorete", så tenker at litt mer nøytrale farger er veien å gå. Jeg er ingen ræcer på photoshop og redigering generelt, men det vet jeg andre er.

 

Så vis noen vil leke litt med forslag så hadde jeg satt pris på det. :-)

 

Det bør være ral farger da de blir pulverlakkert. Gull, grå, bronze er tanken. Men kom gjerne med forslag.

 

Bilde av bilen med de aktuelle felgene.

 

11200999_786455818134628_475289682906767

 

Bilde av bil med felgfarge som jeg tenker meg noe ala samme.

 

12616232224_e75fd46641_b.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

51cfab12861d980921f164321e0d1a47.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At pulverlakk må/bør være RAL farger hører egentlig fortiden til, man får egentlig det man skulle finne på å ønske seg etterhvert. Til industrielt bruk så er jo RAL-fargekartet enkelt å forholde seg til, men man trenger ikke begrense seg til det på et sånt prosjekt som dette.

 

Jeg har kjøpt noen forskjellige farger herfra: http://www.prismaticpowders.com/powder-coating-colors/

for å prøve meg fram på noen Rotiform felger jeg pusser opp for tiden.

Går man for eksempel inn på fargegruppen "gold" så er det sidevis med varianter, og det gjelder de fleste farger.

 

Nå var det jo ikke det du spurte om, men om du finner noe som faller i smak der inne og legger ved en link, så er det sikkert noen som kan photoshoppe dette til din bil. Jeg kan iallfall gjøre et forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.