RC-bil: HPI Vorza Flux : RÅ gutteleke!!

Anbefalte innlegg

Pris: 5.500,-

Alternativt kan den byttes i en SkiGuard 850 Touring, gjerne tilpasset A6 4F.

 

Selger mitt sinnsykt morsomme leketøy, en elektrisk RC-bil, mer bestemt en HPI Vorza Flux.

Dette er noe av det råeste innen radiostyrt leketøy man får innenfor rimelighetens grenser.

Det er bare å sørge for å lade batteri, starte fjernstyring og bil, og vips så har du tilgang til ressurser du ikke kommer til å få utnyttet med det første både hva aks og toppfart angår.

Om så toppfarten blir litt for laber etter en stund, så følger det med både pinion og spur-gir som gjør at du drever om skyssen til å bryte fartsgrensen på norsk motorvei(uten at man skal kjøre slikt på motorveien altså, just sayin'..).

Det følger med to karosseri til denne, et originalt litt slitt men helt karosseri pluss et karosseri jeg selv har designet og fått en av norges flinkeste Airbrush-artister hva RC-lakkering angår til å sette tankene ut i live, og det er vel ikke til å legge skjul på at for at dette karosseriet skal falle i smak så bør man enten være trønder eller ha en viss dragning mot RBK, kanskje begge deler aller helst.

Det følger med ett batteri, 6S som det heter. Dette er det råeste du får i denne bilen, er rett og slett ikke plass til større batteri, MEN jeg ville anbefalt å kanskje kjøpe et litt mindre ekstremt batteri til å begynne med om du ikke har kjørt mye RC før, gir du full gass ved første forsøk her og befinner deg på et trangt område så kan det gå gæærnt..

Det følger også med en koffert hvor jeg så langt har laget plass til fjernkontrollen, der er det plass til å lage rom for litt verktøy/utstyr i tillegg slik at det blir lettest mulig å ta med seg utstyret om man skal kjøre et annet sted enn hjemme.

Legger ved noen bilder, åsså skal jeg prøve å få kommentert bildene etter hvert i morgen om det er noen som lurer på noe.

RBK-karosseriet

Vorza%20salg%200044_zpsyocds6f0.jpg

Originalt karosseri

Vorza%20salg%20007_zpsj7kioygt.jpg

Batteri

Vorza%20salg%20055_zpsrotdwkr8.jpg

Batterilader #1 - Denne kan kobles til 230V

Vorza%20salg%20058_zpsu95yizgq.jpg

Batterilader #2 - Denne kobles til via 12-24V Den ene utgangen på denne skal være gåen, jeg bytta den til meg brukt og har bare testa den en gang.

Vorza%20salg%20025_zpsdyqrry0q.jpg

LiPo bag - Lagring og lading av disse batteriene bør ikke gjøres uten at det er inne i en slik pose.

Vorza%20salg%20057_zpsx47pr3li.jpg

Koffert med sender

Vorza%20salg%20062_zpskhlgi6c9.jpg

2 nye hjulsett

Vorza%20salg%20048_zpsg6x9h0j6.jpg

Ett nytt hjulsett for kjøring på litt løsere underlag.

Vorza%20salg%20009_zps57lu8ais.jpg

To utslitte originale hjulsett, bruker de til litt leking på asfalt.. :)

Vorza%20salg%20012_zpsqwhndi5d.jpg

Ny chassisplate i tilfelle du skulle bli litt ivrig i hoppinga. Dette chassiset tåler mye juling!

Vorza%20salg%20017_zpsx6izvrg2.jpg

Div deler

Vorza%20salg%20043_zpsqwisoiki.jpg

Div deler

Vorza%20salg%20041_zpskhbt86m0.jpg

Div deler

Vorza%20salg%20035_zpsnaecsngm.jpg

 

Og her en film jeg lagde av den eneste turen jeg har gjort med dette karosseriet, også eneste turen jeg rakk å gjøre i år. Det er som du da skjønner mangel på bruk som gjør at denne selges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hadde jeg glemt, legger den ut igjen nå litt mer sesong-riktig.. :)

Det kommer finn-annonse også snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at du i første omgang vil selge alt komplett og bli kvitt alt?

 

Spør på bakgrunn av at jeg har masse batterier og flere hiddenladere allerede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt har du helt rett i det.

Nå er det jo kun ett 6S batteri som følger med, og de laderne er ikke av noe verdi som drar opp prisen i seg selv. Men det batteriet er jo ganske så kurant da, det er det største jeg har funnet som jeg får plass til i krybba.

 

La den ut på Finn.no nå, forumpris gjelder selvfølgelig for medlemmer.

https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73185911

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.