Montering av org 90-skjørt på 80 type 81/85..mangler hull i gulv?

Anbefalte innlegg

Ettersom 80 type 81/85 ikke har slike skjørt originalt så mangler det hull under bilen der skjørtene festes med plastplugger og skruer. Hullene som er langs skjørtets øvre del festes i hullene til den originale lista langs kanalen under døra så der er det ingen problem.

 

Er det noen som vet om det bare er å borre de hullene som trengs i gulvet (fra undersiden) og sette i plastpluggene?

 

Føles feil å borre flere hull i et gulv..mulig infeksjons-port..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullene skal være nederst i kanalen, men er det ikke dreneringshull der originalt? Jeg må innrømme at jeg ikke husker, for det er så mange år siden jeg har hatt en 80.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullene skal være nederst i kanalen, men er det ikke dreneringshull der originalt? Jeg må innrømme at jeg ikke husker, for det er så mange år siden jeg har hatt en 80.

 

Javel, så du mener det er hull under der originalt..dreneringshull!

Da må jeg ta en nærmere kikk!

 

Sist jeg prøvemonterte skjørtene fant jeg ingenting som kunne ligne på hull

til å dytte inn de originale plasthylsene.

Fikk handlet alt av klips og plasthylsene fra Audi tradition. De hadde ikke skruene,

men de er ganske vanlige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.