Anbefalte innlegg

19_1526532894_xl.jpg

Er litt slitasje på armlene,hva heter denne delen,å går det å skifte den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kalles vel for en griplist, og den kan byttes ja [emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mye jobb å bytte den? Ser ganske misbrukt ut på min Golf også dessverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2min maks.

 

Napp ut dekselet som sitter der du fører fingrene (se på ny del så skjønner du) bruk et flatt skrujern til å røske den ut. Riv så hele håndtaket opp (sitter med noen klips) så er det bare å montere ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. De pleier å være såpass mye dyrere at oem del fra Kina er verdt å vente et par uker for :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre på jobben i morgen. Mange som tar de av puser de og lakkerer de opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken å ta de av og legge på plastidip for å gjenskape den originale gummierte overflaten, men det ligger så langt ned på listen over ting å gjøre, at dette nok aldri blir gjort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt et par av disse selv fra ebay, her til 42,- inkl frakt.

http://www.ebay.com/itm/MK4-Master-Window-Black-Switch-Control-Panel-Trim-Bezel-for-VW-Passat-Jetta-Golf-/191348892438?hash=item2c8d486316:g:E7IAAOSwd4tUJhwS&vxp=mtr

 

Vil påstå den, sammen med girmansjett til 50,- er de mest fornuftige kronene jeg har brukt på mk4.

Ingenting å utsette på kvaliteten og gir et kjempe løft på interiøret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.