Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ute etter en S2 coupe komplett eller prosjekt, noen som har? Send litt bilder og info på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg har en Audi S2 1992 mod farge grønn til salgs den har eid den siden 2007 har hvert et prosjekt siden da den er kjørt ca15000km siden da motor er nybygd med ny motorstyring Nira 7 ny mappet for ca 1,5 år siden la igjen 520 hk ved 1,9 bar 652

nm i benken hoss ES tuning nytt motor ledningsnett.

motor oppsett.

 

H råder

smidde stempler JE

Støre Wagner inntercooler

nye lagre i motor

Sinter 6 pots uavfjeret

Org 044 bensinpumpe

2x 19 raders setrab olje kjølere

3 toms Down pipe over i to to toms rør til bakaksling 3 toms bak i en feritta demper.

single wag coiler.

turbonetics super 50 med større eksos hus vet ikke helt hidden på den sto på da jeg kjøpte bilen.

Har perm med kvitteringer

bilen er bygd med tanke på drift sikkerhet å mest mulig org utseende. og ikke synlig blåsilikon.

har bremse papirer på effekten.

 

fikk mangel lapp på eu kontroll trege calippere bak og det manglet ett Clips på en bremse slange,, skilt lys bake manglet ei lyspære i spirometer og det luktet bensin under bak.

mangler på EU kan utbedres før salg.

 

Ellers fremståtår bilen som hel å fin og uten rust.

liten sprekk i bak fanger sol tak har ikke funket siden jeg overtok bilen tregt vindu fører side.

 

Understell.

senket godkjent vogn kort.

996 bi turbo front Clippers.

kan følge med kraftigere stabb stag foran .

godkjent senk i vognkort.

034 street track motor fester

gir kasse fester

diff fester.Hei jeg har en Audi S2 1992 mod farge grønn til salgs den har eid den siden 2007 har hvert et prosjekt siden da den er kjørt ca15000km siden da motor er nybygd med ny motorstyring Nira 7 ny mappet for ca 1,5 år siden la igjen 520 hk ved 1,9 bar 652

nm i benken hoss ES tuning nytt motor ledningsnett.

motor oppsett.

 

H råder

smidde stempler JE

Støre Wagner inntercooler

nye lagre i motor

Sinter 6 pots uavfjeret

Org 044 bensinpumpe

2x 19 raders setrab olje kjølere

3 toms Down pipe over i to to toms rør til bakaksling 3 toms bak i en feritta demper.

single wag coiler.

turbonetics super 50 med større eksos hus vet ikke helt hidden på den sto på da jeg kjøpte bilen.

Har perm med kvitteringer

bilen er bygd med tanke på drift sikkerhet å mest mulig org utseende. og ikke synlig blåsilikon.

har bremse papirer på effekten.

 

fikk mangel lapp på eu kontroll trege calippere bak og det manglet ett Clips på en bremse slange,, skilt lys bake manglet ei lyspære i spirometer og det luktet bensin under bak.

mangler på EU kan utbedres før salg.

 

Ellers fremståtår bilen som hel å fin og uten rust.

liten sprekk i bak fanger sol tak har ikke funket siden jeg overtok bilen tregt vindu fører side.

 

Understell.

senket godkjent vogn kort.

996 bi turbo front Clippers.

kan følge med kraftigere stabb stag foran .

godkjent senk i vognkort.

034 street track motor fester

034 gir kasse fester

034 diff fester.

150000 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.