Noen med ELSA som kan finne info om bakfanger til golf 4?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tror et par av punktene som fester bakfangeren min er ødelagte og har prøvd å finne ut om de kan skiftes eller må sveises. Både etka og diverse andre delekataloger har ikke et veldig godt bilde av hvordan ting henger sammen så håpte kanskje ELSA hadde bedre illustrasjoner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke elsa på golf, så får desverre ikke hjulpet deg. Men det jeg ville tipse om, er dokumentasjonen en kan kjøpe på emanualonline.com. Dette er gode greier, er elsa dette også, bare at det er ikke til all vag, må liksom kjøpe til Golf, Passat osv. Og så må en kjøre dette i en virtuell pc. Anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.

 

Basert på bilde og workshop manual ser det desverre ut som at dette er en tynn del av karosseriet :(

 

Noen forslag til hvordan jeg kan fikse dette?

Den delen er ihjel rusta og bøyd :/

bilde.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må vel ha vært en skade der tidligere? Du kan enten prøve å rette opp delen og pusse vekk rusten? Eller lage en ny bit fra scratch og sveise inn, eller kappe ut av en delebil og sveise inn. I delekatalogen er den delen bare inkludert i komplette innerskjerm-panelet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke skada meg bekjent. Har samme problemet på begge sider.

 

Sveising ja. Blir vel en stund til dette blir fiksa da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.