#1 Skrevet Januar 10, 2016 Hei folkens. Har nylig oppstått et problem med tenningslåsen i a6n. Når jeg tar ut nøkkelen hører jeg ikke det vanlige klikket som vanligvis kommer. Dette medfører at bilen tror nøkkelen enda står i, noe som igjen fører til at sentrallåsen ikke fungere. Må også slå av MMI og dash lys etc manuelt da denne funksjonen også ligger i tenningslåsen i det nøkkelen tas ut. Noen som har vært borti dette før ? Michael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2020 Hei, Prøver å finne svar på dette i VACN, men uten å lykkes. Jeg har nå fått samme problem på min 2007 A6. Fant du ut av problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2020 Bytt tenningslåsen, hatt et tilsvarende problem...bare stikk motsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2020 Hadde også motsatt problem i vinter. Jeg kjørte på med elektro cleaner og tok ut og inn nøkkelen er haug med ganger. Kom tilslutt og problemet har ikke kommet tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2020 Jeg har prøvd med elektro clean og ut/inn med nøkkelen en haug med ganger, men blir ikke kvitt problemet. Bilen brukes daglig av min kone og bilen blir startet/stoppet flere ganger hver dag. Man må bare være påpasselig med at rastløse og div. slår er aktivert. Må kanskje stkke nøkkelen i tenningslåsen for så å trekke nøkkelen raskt ut igjen, så går det stort sett bra Har fått en ca pris med Møller på 7000kr for å skifte tenningslåsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2020 kjøpe brukt tenningslås på ebay for 2-300 og ikke hatt noe problem med den etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2020 Ikke noe programmering? Hva med nøkler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2020 Mener det var bare å sette i, i værte fall inn med vag-com ikke noe stor sak, kan putte inn hva som helst av nøkler på den der, leser kun chipen den låsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...