'12 Audi A6 har lagt seg nedpå venstre framhjul

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg en '12 Audi A6 3.0 quattro for en uke siden, og i dag da jeg skulle ut å kjøre så la jeg merke til at bilen var mye lavere på venstre side enn høyre, så da ble det ingen kjøretur :(

Prøvde den såvidt for å sjekke om det subbet noe eller om hjulet tok borti noe sted eller om jeg kjente/hørte noe mer, men den tar ikke borti eller subber noe sted, er bare at den har detti ned 5 cm samt at det går lenger inn i hjulbuuen, mens høyre side er normal.

Bilen har ikke luftfjæring.

Hva tror dere dette kan være? knekt fjær?

 

Venstre side som har lagt seg nedpå:

1.jpg

3.jpg

4.jpg

 

Høyre side som er normal:

2.jpg

6.jpg

 

Første turen til fruen alene i nye bilen, og så skjer dette. Og strekningen hun kjørte på er bra, ingen hull i veien osv og jeg har hatt en utspørring her nå om har det vært noe i veien osv.. Men det er nok bare uflaks:)

 

Mvh

Runar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frosset demper?

 

Ja, kanskje det. Merker liksom ikke noe til at den har detti, ikke noe lyder eller noen ting..

Den står parkert i garasje hele tiden, men er ikke mer enn 0 grader der.. Var ikke sånn da jeg kjørte ut av garasjen i går, men tror den var sånn da fruen parkerte i garasjen igjen i går ettermiddag, for da la snøen i hjulbuen seg nedpå garasjegulvet akkurat i knekken inn i garasjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.