Lakkering i Vestfold, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Godt kveld (eller natt) godt folk!

 

Tenkte jeg skulle bare spørre erfaringer folk har med lakkere i Vestfold. Har litt arbeid som skal gjøres til våren og lakkering er ikke helt min ting. Så hvordan er deres erfaring med dem som jobber med dette?:)

 

Er vell 3 ting jeg er på jakt etter å vite:

- Tid (lang tid det tok)

- Arbeid (kvaliteten på arbeidet)

- Pris (time is money friend)

 

Og for dem som lurer så er det arbeidet jeg er skal ha gjort er:

- Front fanger (min har sprukket og må ha ny)

- Begge forskjermer (litt rust som må tas)

- Tradisjonell rust på dørene på A3/S3 (veldig lite, men må gjøres noe med)

- Spoiler/vinge (flasser :( )

- Liten rustflekk på bagasjeluke

 

Takk for alle svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste lakkerer gjennom mange år er vel Gjølberg på Vear, (http://www.gjolbergbil.no/) det er i hvertfall der amcarfolket lakker sine. (og der er det mye kresne folk!) Tid og pris aner jeg ikke stort om, men de er ikke billigst.

Hesby lakkering på Sem skal også være bra, tror vi faktisk har et medlem (kanskje ex-) som jobber der, leverte i hvertfall skiltplater der en gang.

Hesby kan også spotlakkere små flekker, og har dermed bra fargekunnskap.

Har dessverre ikke brukt noen av dem selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappa brukte Gjølberg på BMW 840'n sin for noen år siden, ble rimelig strøken den..!

Vurderer ta Corradoen min dit når den er ferdig også.. Hørt mye bra om Hesby også, som BE nevner. Tror også at Nøtterøy Billakkering skal være bra, men ikke noen personlige erfaringer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Blir nok å ta en runde rundt og spørre litt. Da har jeg noen steder å spørre ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.