Gatebil Rudskogen 8-10 Juli (Skal vi stille ut ilag)

Anbefalte innlegg

Regner med det blir mange Audi/Vw som skal stille ut bilen, eller kjøre på bane. : rock : ?

 

Tenkte og ha bilen/overnatte oppe på baneområde, en eller annen plass, da det nede på campingen er for mye fulle folk som kan "Snuble" over bilene Våres.... : gråter :

 

Drar dit Fredag formiddag.... :) , Lurte på om vi skulle samle oss, de som skal stille ut, eller kjøre på Bane.? : vinke :

 

Kunne jo blitt sosialt, med alt som følger med... :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for sist Frank! Det var hyggelig! Jeg er ivertfall veldig interessert i det forslaget du kom med der, partycampen er uaktuell for min del! Syntes vi skal prøve å få til noe slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk for sist : vinke : , Det var hyggelig på Våler...

 

Arti om vi kunne samla oss igjen på Rudskogen.

 

Om noen kan snakke med folka på Gatebil, eller komme med forslag til hvor vi kan ha bilene, er det bare og spytte ut.....

 

Var jo veldig fint på Våler, der det var satt av plass til Audi/Vw. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt umulig jeg slenger meg med her.. Får se an litt om jeg har tid til å bli med, men det hadde jo vært artig.. Bra tiltak Frank!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir mange Audi/Vw som skal stille ut bilen, eller kjøre på bane. : rock : ?

 

Tenkte og ha bilen/overnatte oppe på baneområde, en eller annen plass, da det nede på campingen er for mye fulle folk som kan "Snuble" over bilene Våres.... : gråter :

 

Drar dit Fredag formiddag.... :) , Lurte på om vi skulle samle oss, de som skal stille ut, eller kjøre på Bane.? : vinke :

 

Kunne jo blitt sosialt, med alt som følger med... :venner:

 

Blir nok mest sannsynlig ingen overnatting på gokartbanen. Nettop for å slippe fulle folk rundt bilene. Regner med at det blir en "stille" camp på plassen ovenfor gokartbanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God ide..

Jeg skal bort til Rudskogen hvertfall, så visst dere vil samle alle på en plass så stiller jeg!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det går greit på go-cart banen , fordi "de fleste" overnatter nede på campingene, som er langt unna go-cart banen.

 

 

Men dette forandrer seg jo litt fra år til år. Er vi flere ilag, kan vi jo passe på hverandres biler og....

 

Ja, mange sover jo på" det stiille" området (på grusområdet) ovenfor go kart banene, så det er jo en mulighet, MEN, det beste er jo go cart banen, da slipper man stresse opp tidlig på morgenen, for og kjøre Bilen ned på go cart området og finne seg en "ny" plass..., så er det plutselig fullt der osv... : bh :

 

Vi får ta det som det kommer..... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planlagt å komme jeg også, men prøver å få med flere trøndere på turen. Hadde vært supert om vi kunne campert sammen ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne ha bilen sammen med de andre i klubben. tror at ts-ogn-medlemmer betaler en viss sum for å stå samla, bestiller plass fra gatebil eller no.... var det på våler i hvertfall

 

men kommer du tidlig nok så får du vel plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på felles camp ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jeg kommer ikke : gråter : måtte flytte på ferien på jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med :P gleder meg som et barn : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høyrdes interesant ut. Nokon som har snakka med Gatebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere skal sove på gokartbanen, må dere nok sove i bilen.

Ingen camping der!

 

Arrangøren kontaktes på post@gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Nå begynner treffet å nærme seg. Det er riktig som Arild sier. Det blir ingen overnatting på gokart-banen. Vi ønsker ikke festing rundt de bilene som står her, derfor blir området sperret av og vakter vil passe på bilene.

 

Sjekk ut: http://www.gatebil.no/index.php?id=431&pageid=7

 

 

Henrik - frisak@gatebil.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har noen kontakter å kunne sjekke opp denne saken. Nærmer seg fort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ingen overnatting på go kart banen...... : klø :

 

Vet ikke hvordan mulighetene er og sove " oppfor gokart banen" på parkeringsplassen bak "breisladdsvingen"? Det hadde vel vært den beste løsningen, syns jeg iallefall. Kansje plass til bilene der og....

 

Her er det iallefall roligere en nede på partycamp, og kortere vei til bilene , om "vi" skal ha dem på gokartbanen om natta.

 

Jeg skal kjøre på bane, så er jo "avhengig" av at bilen står oppe på området en plass, blir alt for mye kaos og kjøre opp og ned fra partycamp i et sett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen kan stå utstilt på gokartbanen natt og dag hele helga mens du camper ett annet sted.

Eneste plasser å campe er på partycampen på grusplassen, som ligger på høyre side ca 100 meter før du kommer inn i depotet.

Eller på partycampen, som altså er et stykke unna.

 

Altså: camp på en av de to alternativene, og parker bilen på gokartbanen etterpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja , vi har da både campet å hatt bilene på go-kartbanen i alle år, klart hvis det blir en masse bråk og fyll rundt bilene blir det nok litt sure miner fra vaktene. Gjør som vi gjorde på Våler treffet,tipper det er helt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å stå sammen med dere jeg å....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail til gatebil for en uke siden eller noe jeg, spurte nettopp dette med overnatting på go-kart banen, og fikk beskjed om at dette skal unngåes pga. festing som nevnt.

 

Det skal visst også bli arrangert sånn som det var på våler, altså klubber rundt omkring i grupper.

 

Så jeg vil mer enn gjerne stille ut sammen med VACN, ...OM jeg kommer inn på go-kart banen da.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de sa at det ikke var lov og campe på go cart banen, og det blir slik som det var på våler, sier de jo mot seg selv, da det på våler var lov og ligge på gokart banen.....

 

Det skulle jo vært lov for oss som er "seriøse" : smil : og ligge på go kart området....

 

Hvis det ikke blir organisert noe plass for oss i klubben, blir jeg vel overnatte på det øverste området (partykamp), der er det iallefall mindre bråk og gjørme, enn på nedre partycamp....

 

Blir da og kjøre tidlig inn dit på fredag. Så setter jeg bilen inne på go kart banen..., forhåpentlighvis i en "gruppe" som det blir nevn her...

 

Jeg ser på det som den beste løsningen, va med dere???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send mail til Henrik@gatebil.no Ang plass for vacn klubben fikk mail av han hvor han ville ha sånn ca hvor mange biler det kom fra oss (VACN).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil være med, jeg kommer på lørdag med en gang portene åpner klokka 8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send mail til Henrik@gatebil.no Ang plass for vacn klubben fikk mail av han hvor han ville ha sånn ca hvor mange biler det kom fra oss (VACN).

Du kunne jo laget en tråd om dette?

 

Men nå er det jo ikke alle VACN medlemmer som er på forumet heller, men for de som er helt sikre og "krysser" av her på nettet, så vil du jo få ett minimum antall medlemmer ca.?

 

Bare en tanke.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.