#26 Skrevet Juni 30, 2005 Jeg skal ikke dit så noen andre får ta spaden i hånden denna gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 1, 2005 Sender mail til han nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 2, 2005 Supert, jeg skal stille ut hvis det ikke skjer noe sånn som sist jeg skulle stille ut. Ble på kjørt i siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 3, 2005 Hvis de sa at det ikke var lov og campe på go cart banen, og det blir slik som det var på våler, sier de jo mot seg selv, da det på våler var lov og ligge på gokart banen.....Vaaler er et mye mindre treff. Er jo mer festing paa Rudskogen, og det skal i storst mulig grad foregaa paa partycampen. Og etter at de erfarte for to aar siden at mange biler ikke fikk plass paa gokartbanen pga de mange som campet der, maa naa folk campe andre steder. Gokartbanen er naa kun for utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 3, 2005 Kan godt stille ut sammen med klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 4, 2005 "party camp" oppe ved breisladdsvingen er "full" nå.....sier Henrik fra gatebil, videre skriver han dette: Hvis du kunne samlet ALLE som vil stå sammen under et felles navn fikser vi dette! Gi meg beskjed om hvor mange dere blir, så setter jeg av plass! Altså med tanke på biler inne på go-kart området må han jo mene...... Videre skriver han.....: 2: Ingen skal overnatt på og-karten, dette pga plass og nulltoleranse med tanke på fyll etc. Sier ikke at dere skal feste, men lar vi noen stå der, skal alle.. Noen få utvalgte kan overnatte på utstillerkampen oppe, her må jeg vite hvor mange dere kan bli, så får dere plasser, men alle kan ikke uansett. Det er en egen rolig-camp nede ved party-området. Ok, så da blir spørmålet: HVOR MANGE PLASSER SKAL HAN HOLDE AV TIL BILENE OPPE PÅ GOKART OMRÅDET TIL UTSTILLING? Gi Besjed her straks, skriver jeg ny mail straks tilbake til han, slik at han kan holde av x antall plasser. Utstiller campen oppe har nån ledige plasser, NOEN SOM ER INTERESSERT I OG OVERNATTE DER..?? Må ha tilbakemeldinger NÅ!? MVH Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 4, 2005 jeg må ha plass til S2n og dra bilen og hengern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 4, 2005 Jeg kommer med en liten A3...... Kommer altså på Lørdag når portene åpnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 4, 2005 Sett av en plass til meg og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 4, 2005 "party camp" oppe ved breisladdsvingen er "full" nå.....sier Henrik fra gatebil, videre skriver han dette: Hvis du kunne samlet ALLE som vil stå sammen under et felles navn fikser vi dette! Gi meg beskjed om hvor mange dere blir, så setter jeg av plass! Altså med tanke på biler inne på go-kart området må han jo mene...... Videre skriver han.....: 2: Ingen skal overnatt på og-karten, dette pga plass og nulltoleranse med tanke på fyll etc. Sier ikke at dere skal feste, men lar vi noen stå der, skal alle.. Noen få utvalgte kan overnatte på utstillerkampen oppe, her må jeg vite hvor mange dere kan bli, så får dere plasser, men alle kan ikke uansett. Det er en egen rolig-camp nede ved party-området. Ok, så da blir spørmålet: HVOR MANGE PLASSER SKAL HAN HOLDE AV TIL BILENE OPPE PÅ GOKART OMRÅDET TIL UTSTILLING? Gi Besjed her straks, skriver jeg ny mail straks tilbake til han, slik at han kan holde av x antall plasser. Utstiller campen oppe har nån ledige plasser, NOEN SOM ER INTERESSERT I OG OVERNATTE DER..?? Må ha tilbakemeldinger NÅ!? MVH Frank Du må slette inboks på PM,kan ikke sende deg noe nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 4, 2005 Den er slettet nå.., sorry... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 4, 2005 Etter og ha lest gjennom denne tråden igjen, ser jeg at 12 stk har meldt interesse. De som allerede har skrevet sin interesse her, trenger jo ikke gjøre det igjen da. Sender Mail til Henrik imårra kveld, med MINIMUM av biler vi blir da, dukker sikkert opp mange til også.... NB: Tar ikke noe ansvar for "at det ble for lite plasser" eller noe annet. Det blir det det blir, kan jo hende for alt jeg vet, at det er organisert noe annet, av andre i klubben og...... DETTE blir gøy iallefall........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 5, 2005 Eneste plasser å campe er på partycampen på grusplassen, som ligger på høyre side ca 100 meter før du kommer inn i depotet. Eller på partycampen, som altså er et stykke unna. Må rette meg sjøl her Partycampen er der den var ifjor, 5 minutters vandring gjennom skogen fra den nedre grusplassen. Roligcampen er et lite stykke bortafor partycampen igjen. Ingen camping på grusplassen til høyre før depotet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 6, 2005 Skulle gjerne hatt en plass sammen med dere jeg også, men det er kanskje for seint.... eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 6, 2005 Jeg vil også ha plass sammen med dere, men skal sove på partycampen da. Kommer på lørdag formiddag en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 6, 2005 Jeg kommer på lørdag morgen. Håper det er plass til meg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 7, 2005 broderen skal innom en tur å... han vil gjerne ha plass han også, men det begynner å bli seint? kjører s6 stv ...hvordan kommer vi inn på gokartbana? må vi ha noe navn som vi må oppgi for å få tilgang til de reserverte plassene? eller hva er plana? men jeg og broren min skulle hatt plass.... 1 s6 stv og 1 rs2 sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 7, 2005 Har ikke fått mail tibake fra Henrik på Gatebil, men bare kjør inn på go kart området, se om dere ser noe skilter om Audi-vw eller der det er samlet mange ilag..., så blir det som det blir... For dere som skal stille ut/kjøre er det bare si dette til vaktene , så viser dem vei... Dette får bli som det blir, over og ut, møtes der oppe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 7, 2005 portene etc åpner kl 9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 7, 2005 Da er bilen pakket og vi er på vei, vi snakkes...gleder meg som en unge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 7, 2005 blir nå Gatebil på meg på lørdag, delvis fordi jeg trenger deler fra ES, delvis fordi jeg ikke får glede av noen av VACNs treff i år. Så da krysser man fingrene for endel spennende ting, ikke bare drifting og rice... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 7, 2005 Jeg er med... Kommer på Lørdag morgen... Må jeg sende en mail til noen, eller holder det å skrive det her... Er det noen som skal kjøre sammen, fra oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 8, 2005 Det er fredag i dag, og jeg vet ikke om jeg er påmeldt eller noe... noen som vet noe????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 8, 2005 er jeg veldig seint ut til og komme med på oppstillinga mårra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 8, 2005 Noen fra "Oslo Vest" som har en ledig plass? Skar seg litt med skyssen min og min bil skal til rep. Bensin og bom deles selvfølgelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...