Gatebil Rudskogen 8-10 Juli (Skal vi stille ut ilag)

Anbefalte innlegg

Ble litt irritert på gatebil folka idag.... De sa det var fullt på VACN plassen og resten av go-kart plassen og at jeg måtte parkere på glattkjøringsbanen. Og når jeg hadde gått opp til plassen våres så var det ihvertfall 2 plasser ledig på VACN-plassen.

Og en kamerat som kjørte en MR2 etter meg fikk lov til kjøre opp. Virker som de velger ut hvilke biler som kan kjøre opp etter hvilke biler de liker selv.

 

Sikkert ikke bare jeg som opplevde dette... hehe

 

Så da satser jeg på VACN-treffet istedet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt irritert på gatebil folka idag.... De sa det var fullt på VACN plassen og resten av go-kart plassen og at jeg måtte parkere på glattkjøringsbanen. Og når jeg hadde gått opp til plassen våres så var det ihvertfall 2 plasser ledig på VACN-plassen.

Og en kamerat som kjørte en MR2 etter meg fikk lov til kjøre opp. Virker som de velger ut hvilke biler som kan kjøre opp etter hvilke biler de liker selv.

 

Sikkert ikke bare jeg som opplevde dette... hehe

 

Så da satser jeg på VACN-treffet istedet : rock :

 

Jeg opplevde det samme og ble henvist til campingplassen. Greit tenkte jeg siden jeg skal campe der. På vei inn på campen må man kjøre av veien og ut på et jorde..Fikk ikke noe valg,måtte ut der. Med senka bil går det dårlig..Skrap skrap og det ble en fin liten bulk i hjulbuen foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

travet rundt sammen med John-Arild i dag, og synes generelt det var veldig

dødt i VACN svingen. Bumpet borti et VACN medlem rett før "campen" for å

spørre om hvor det lå, det var alt...inntil vi kom oss bort til estuning bussen :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt irritert på gatebil folka idag.... De sa det var fullt på VACN plassen og resten av go-kart plassen og at jeg måtte parkere på glattkjøringsbanen. Og når jeg hadde gått opp til plassen våres så var det ihvertfall 2 plasser ledig på VACN-plassen.
Litt vanskelig å vite til enhver tid om noen av dem har dratt hjem, står i vaskekø, er ute på banen e.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme og ble henvist til campingplassen. Greit tenkte jeg siden jeg skal campe der. På vei inn på campen må man kjøre av veien og ut på et jorde..Fikk ikke noe valg,måtte ut der. Med senka bil går det dårlig..Skrap skrap og det ble en fin liten bulk i hjulbuen foran.

 

Bulket hjulbuen min jeg å, forbanna idiotvakta som sto der "tvingte" meg inn en plass og hjulet mitt dro med seg hjulbuen ut...faen...men det er ikke det verste...livet går videre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil ble bare kaos med tanke pa utstilling ilag, og sosialt samvar med klubb medlemmer. Men slik er det bare. gidder ikke engasjere meg pa neste, gatebil ma man bare ta som det kommer.

 

Sto selv der honda hadde utstilling.....

 

Horte de bare slapp inn "de fineste" bila, hvor teit er ikke det

 

Vi far stille ut ilag pa klubb treffet her pa rudskogen som snart blir : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var truleg ein av dei først vacn som kom til Rudskogen. Kom rett inn med bil, campingvogn og to caraveller. No problemos. Ikkje spørsmål om kor feit bilen var iallefall, sjølv om vakta kikka to ganger og sa "kun for utstilling..." Ja, eg skal "stille" ut. Parkerte rett i VACN svingen som første bil, kom ein A4 der, på fredagen var "min" plass tatt av nokre bmw og honda greier, og VACN eller VW svingen som det likna mest på var inngjerdet fullstendig. Dreit i heile VACN og tok bilen med til campen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod sammen med Honda klubben jeg også, hvor det bare var Audier til å starte med egentlig..

 

Alt var jo bare rot, virket som om det var førstemann til mølla med å stille ut bilen.

 

Fant jo alt av bmw, volvo, ford osv sammen med VACN strekka.

 

Dette synes jeg var dårlige greier.. av Gatebil også, er vel ikke stort VACN får gjort med det, om de ikke har sett av de har parkert der, der og da.

 

Men men, nå er det over så det kan jo være det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.