Treffdatoer klubbens hovedtreff 2016

Anbefalte innlegg

Datoer for VW-Audi Club Norwegens hovedtreff er nå plass og hovedstyret har den glede av å informere om følgende datoer for 2016:

 

  1. SubZero 16, Vintertreff, Ljusnedalen 6-7 Februar, mer info kan du lese her.
  2. VACN Våler 16, 4-5 Juni, mer info kommer nærmere treffet.
  3. VACN Rudskogen 16, 27-28 August, mer info kommer nærmere treffet.

 

Vi ønsker velkommen til trivelige arrangement hvor du kan kose deg med treffe andre bilentusiaster, se på interessante biler, stille ut egen bil og teste din egen bil på banen. For medlemmer er det også ekstra hyggelig å treffe ansiktene bak et navn på diskusjonsforumet.

 

I tillegg til disse hovedtreffene arrangerer våre lokallag flere treff rundt omkring i kongeriket. Treffene blir vanligvis annonsert her på nettsidene og i treffkategorien på vårt diskusjonsforum.

 

Styret har i år valgt å gå tilbake til treffmalen som den var før jubileumsåret 2013 med treff over to dager isteden for tre.

 

Dengang ble det ansett som en ekstra utgift som klubben kunne ta fordi det var jubileumsår og det var planlagt å bruke litt ekstra penger på dette.

 

Vi har valgt å gå tilbake til en modell som er litt bedre balansert mellom utgifter og inntekter.

 

Sett av datoene i din kalender allerede nå!

 

Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjedelig at det er blitt kortere treff, men ser utfordringen kostnadsmessig. Kan se for meg at det blir færre som tar turen fra vestlandet. Men gleder meg uansett ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da er det booket i kalenderen!

Enig med deg Peter, litt kjedelig at det blir kortere treff, men det er jo ikke alltid så lett med disse pænga da. :)

Ellers bra, gleder meg!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av kirketid og lang hjemtur for mange har det vært like greit å kutte ut søndag,da man får lite ut av dagen uansett. Treff fredag og lørdag. Utstillingen kunne vært flyttet til lørdag og avsluttet med premieutdeling både på utstilling og evt drag /bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grunn av kirketid og lang hjemtur for mange har det vært like greit å kutte ut søndag,da man får lite ut av dagen uansett. Treff fredag og lørdag. Utstillingen kunne vært flyttet til lørdag og avsluttet med premieutdeling både på utstilling og evt drag /bane.

Det er faktisk en del som kjører søndagen frem til vi avslutter.

 

Det er en del som ikke kan/vil ta fri fredag og som kjører bare lørdag og søndag.

 

Vi må gjøre vårt beste å komme med et tilbud som passer for snittet av medlemmene som kommer, uten å forvente at folk kan ofre fri/ferie-dag.

 

Utstilling ble flyttet til lørdag i fjor, noe jeg regner med at vi kommer til å fortsette med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig med bare to dager ja. Pleier å reise litt tidlig hjem søndagen grunnet lang vei hjem..

 

Men, får bare ta fri mandag i stedet for fredag da, og kjøre på bane til porten stenger. :D

 

Uansett så gleder jeg meg til treff og ikke minst banekjøring igjen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta i betraktning at vi kan kjøre til det blir mørkt-ish på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig med bare to dager ja. Pleier å reise litt tidlig hjem søndagen grunnet lang vei hjem..

 

Men, får bare ta fri mandag i stedet for fredag da, og kjøre på bane til porten stenger. :D

 

Uansett så gleder jeg meg til treff og ikke minst banekjøring igjen : rock :

 

:glad::jegtarn:

Fredag og lørdag hadde gitt mer kjøretid, men man får bare tilpasse seg og ta fri mandag i stedet for fredag ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta i betraktning at vi kan kjøre til det blir mørkt-ish på søndag :)

 

Kan vi det? Kjøring til kl 22 som på ACR for eksempel ? :) (Kan vi det også på lørdag i så fall?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi det? Kjøring til kl 22 som på ACR for eksempel ? :) (Kan vi det også på lørdag i så fall?)

Rudskogen har kjøring til kl. 20, husker ikke Våler i farta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på de andre vestlendingene at det er synd det bare er 2 dager kjøring :(. Er det lov og spørre kor stort utslag det egentlig hadde blitt på prisen for og dekke inn en ekstra dag? Bare på et av treffene i så måte? Men uansett, endelig er eg på fri under begge treffene, så stiller nok uansett! Og eg GLEDER MEG! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med steffen i forhold til om det er lov og spør hva forskjellen er i pris.

Jeg er glatt med og sponser om vi kan ha 1 dag ekstra på ett eller begge treffa!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på de andre vestlendingene at det er synd det bare er 2 dager kjøring :(. Er det lov og spørre kor stort utslag det egentlig hadde blitt på prisen for og dekke inn en ekstra dag? Bare på et av treffene i så måte? Men uansett, endelig er eg på fri under begge treffene, så stiller nok uansett! Og eg GLEDER MEG! :D

Husker ikke tallene i farta, men feks Rudskogen treffet i fjor hvor vi hadde kjempe oppmøte og rekord med biler på banen gikk vi likevel ikke helt i null. Ved å ha kjøring en dag mindre kutter vi 1/3 av utgifter til baneleie og rescue crew. Vi vil da kunne konsentrere oss mindre på å få inn penger og mer på å gi medlemmene bra treff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato satt av, endelig passer det med friperiode fra offshore!! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har aldri vi kjøring lenger enn 18? Hvis det er lov til 20?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre treff kan dere få til ved og bruke fredag og lørdag. Søndag er en ubrukelig dag for banknæringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har aldri vi kjøring lenger enn 18? Hvis det er lov til 20?

Dette er en ting vi ser på til denne sesongen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kutter fredagen og kjører til 20:00 lørdag istede for 18:00 og 20:00 søndag istede for 16:00 så blir jo det 6 timers mere kjøring og dekker nesten opp hele fredagen. Så kan de som kommer langt unna fra heller ta fri mandag istede for fredag som nevnt her. Så vil vi jo nesten få inn like mye kjøring på 2 dager som vi normalt gjør på 3. Eneste er at vi mister 1 dag med det sosiale. Men regnskapet må nødvendigvis gå opp når alt er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kutter fredagen og kjører til 20:00 lørdag istede for 18:00 og 20:00 søndag istede for 16:00 så blir jo det 6 timers mere kjøring og dekker nesten opp hele fredagen. Så kan de som kommer langt unna fra heller ta fri mandag istede for fredag som nevnt her. Så vil vi jo nesten få inn like mye kjøring på 2 dager som vi normalt gjør på 3. Eneste er at vi mister 1 dag med det sosiale. Men regnskapet må nødvendigvis gå opp når alt er ferdig.

 

: ja : Folk må bare omstille seg litt så de ikke blir så rastløse / får hjemlemgsel på søndag : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi ser på hvor mange biler som kjører hvilke dager er det fredagen som har hatt færrest biler på, og det er også en av de dyreste dagene av treffet å leie banen.

 

Selv om mange av oss tar fri både før og etter å gjerne står utfor porten å klorer lenge før banen åpner, så tror jeg noe av forklaringen er at mange som bor kun noen timer fra banen ikke reiser før etter jobb og ser an været etc før de bestemmer seg.

For å få tallene til å bli litt bedre enn de er i dag så er det fredagen som blir det mest naturlige å kutte vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta fri mandag er selvfølgelig et alternativ hvis man kan få kjørt litt lenger enn et par timer på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HELT konge, da er det bare å glede seg igjen: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Vålerbanen sin terminliste står VACN også oppført fredag den 3. Sikkert greit å få det strøket om det ikke stemmer. Kjipt om noen som ikke er på forum/fb og stiller fredagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Vålerbanen sin terminliste står VACN også oppført fredag den 3. Sikkert greit å få det strøket om det ikke stemmer. Kjipt om noen som ikke er på forum/fb og stiller fredagen.

 

Hmm, vet vi fikk tilbudt den dagen, men er rimelig sikker på at vi avslo. Skal sjekke det opp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ser det at Gatebil kommer til og kreve kjøredress for samtlige som skal på bane i år etter nye regler fra NBF. Lite utklipp fra det Gatebil har lagt ut "Kravet kommer frem i NBF-reglementet «Banedag» som all frikjøring på Gatebil og andre tilsvarende arrangementer er underlagt".

Har dere noe mere info om dette, vil det bli et krav på VACN sin kjøring og?

Eg synes det er helt greit det kommer, men er det da mulig og få til så dressene er mulig og få kjøpt på banen? :). Eg er ute etter dress uansett, men vil gjerne få prøve de før eg bestiller og husker ikkje om dette har vært vanlig og være på VACN treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.