Treffdatoer klubbens hovedtreff 2016

Anbefalte innlegg

Eg ser det at Gatebil kommer til og kreve kjøredress for samtlige som skal på bane i år etter nye regler fra NBF. Lite utklipp fra det Gatebil har lagt ut "Kravet kommer frem i NBF-reglementet «Banedag» som all frikjøring på Gatebil og andre tilsvarende arrangementer er underlagt".

Har dere noe mere info om dette, vil det bli et krav på VACN sin kjøring og?

Eg synes det er helt greit det kommer, men er det da mulig og få til så dressene er mulig og få kjøpt på banen? :). Eg er ute etter dress uansett, men vil gjerne få prøve de før eg bestiller og husker ikkje om dette har vært vanlig og være på VACN treffene.

Vi lurte vist på det samme på samme tid ser jeg! : haha :

http://forum.vacn.no/showthread.php?281868-Krav-til-kj%F8redress-p%E5-VACN-treff&p=3043159#post3043159

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ser det at Gatebil kommer til og kreve kjøredress for samtlige som skal på bane i år etter nye regler fra NBF. Lite utklipp fra det Gatebil har lagt ut "Kravet kommer frem i NBF-reglementet «Banedag» som all frikjøring på Gatebil og andre tilsvarende arrangementer er underlagt".

Har dere noe mere info om dette, vil det bli et krav på VACN sin kjøring og?

Eg synes det er helt greit det kommer, men er det da mulig og få til så dressene er mulig og få kjøpt på banen? :). Eg er ute etter dress uansett, men vil gjerne få prøve de før eg bestiller og husker ikkje om dette har vært vanlig og være på VACN treffene.

Kollevold har solgt kjøredress på våre treff de siste årene. Blir det påbudt så skal vi gjøre vårt beste for at man kan kjøpe ved banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Kravet kommer frem i NBF-reglementet «Banedag» som all frikjøring på Gatebil og andre tilsvarende arrangementer er underlagt".

Har dere noe mere info om dette, vil det bli et krav på VACN sin kjøring og?

 

Vi har en god dialog med NBF og kommer tilbake med info om dette så fort det er avklart om vi havner under det samme reglementet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en god dialog med NBF og kommer tilbake med info om dette så fort det er avklart om vi havner under det samme reglementet.

 

Eg for min del tenker det bare er positivt da det tross alt er sikkerheten våres det gjelder.

Viktigste for min del er at det da blir mulig og få kjøpt dresser og utstyr på banen, gjerne med en ekstra hyggelig pris da det sikkert vil bli solgt en god del.

Ser uansett frem til noen fine dager på banen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede til våler og rudskogen treffet!:D Datoer er satt av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at det blir Banetreff i år også.For min del syns jeg det er dumt at det blir lørdag og Søndag siden man må vente til kl 13,men sånn er det nå.

Men lurer på en ting:kan ikke vag biler kjøre på banen?Og kan ikke medlemmer kjøre,men for en høyere pris enn oss medlemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at det blir Banetreff i år også.For min del syns jeg det er dumt at det blir lørdag og Søndag siden man må vente til kl 13,men sånn er det nå.

Men lurer på en ting:kan ikke vag biler kjøre på banen?Og kan ikke medlemmer kjøre,men for en høyere pris enn oss medlemmer?

Banen er åpen for alle. :)

 

Non-vag kan kjøre og ikke-medlemmer betaler mer. Det har vi praktisert i flere år. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka tikker, er det noen nytt om Vålertreffet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka tikker, er det noen nytt om Vålertreffet? :)

 

Info kommer om ikke lenge, noe spesielt du lurer på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feks hvor lenge det blir kjøring på søndag og evt krav om kjøredress..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feks hvor lenge det blir kjøring på søndag og evt krav om kjøredress..

 

Vi er i dialog med NBF angående hvilken lisens vi kjører på og om det er krav om kjøredress, så dette kommer med engang vi vet mer.

 

I utgangspunktet så kjører vi så lenge vi har lov av utleier eller til sistemann har dratt hjem. Mer info kommer når dette er på plass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det laget noe arrangement på facebook snart? Få det inn i kalendere der, samtidig som det blir letter eog invitere andre til og bli med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om vi kan kjøre med prøveskilt på Våler nå på Juni-treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det laget noe arrangement på facebook snart? Få det inn i kalendere der, samtidig som det blir letter eog invitere andre til og bli med :)

 

Event med info og banner er under oppretting, kommer innen få dager. :)

 

- - - Updated - - -

 

Er det noen som vet om vi kan kjøre med prøveskilt på Våler nå på Juni-treffet?

 

Sist var det ikke krav om skilt på NBF sin lisens, rimelig sikker på at dette ikke er endret til i år.

 

Vi kommer med full info så fort vi vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakset fra en annen tråd om dette:

 

Samme opplegg som i fjor.

Jeg har hatt en samtale med NBF og det blir ikke krav til kjøredress, men heldekkende bomullstøy som tidligere.

De nevnte også at kjøredress pr definisjon er kjeledress i bomull fra feks Felleskjøpet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det står noen plass, men hvordan er det med strøm og toalett/dusj på campingen på Våler?

Finnes det noen bilder av campingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er likt som tidligere år er det strøm og toalett på campen. Dusj fins på baneanlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldekkende bomullstøy vil da være langbukse og genser også? Eller må det være "dress"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldekkende bomullstøy vil da være langbukse og genser også? Eller må det være "dress"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldekkende bomullstøy vil da være langbukse og genser også? Eller må det være "dress"?

 

Så sant du ikke "sægger" langt ned og med kort genser så er det heldekkende ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldekkende bomullstøy vil da være langbukse og genser også? Eller må det være "dress"?

 

Så sant du ikke "sægger" langt ned og med kort genser så er det heldekkende ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man vill komma på fredag kväll, är portarna öppna eller får man sova utanför banan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man vill komma på fredag kväll, är portarna öppna eller får man sova utanför banan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et det fremdeles 16 års aldersgrense for passasjer?

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et det fremdeles 16 års aldersgrense for passasjer?

 

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.