Haugesund: Haugesund: Noen som har sett den gamle bilen min?

Anbefalte innlegg

Solgte den forrige bilen min til Eide`s Bilomsetning (eller noe slikt) for om lag et år siden. De solgte den visstnok videre til kunde ganske kjapt, og jeg tror den skal gå i Karmøy distriktet. Er litt nysgjerrig på om den nye eieren har gjort noen forandringer, og hvordan den ser ut nå. Her er et par bilder:

DSC00445.JPG

DSC00452.JPG

 

 

Takker for all tilbakemelding!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT, Morten C. kommer du oppover på Superstreet treffet til helga, som forrige gang i år? hadde vært morro å truffet på dere fra stavanger igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT, Morten C. kommer du oppover på Superstreet treffet til helga, som forrige gang i år? hadde vært morro å truffet på dere fra stavanger igjen!

 

 

Økonomien strekker desverre ikke til dette treffet, men skal på Bergentreffet i slutten av August......ta med deg en gjeng og bli med dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Økonomien strekker desverre ikke til dette treffet, men skal på Bergentreffet i slutten av August......ta med deg en gjeng og bli med dit :)

 

Har faktisk vurdert det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg, Morten.

Denne bilen lever enda den. Den går her på Vea, og eieren har ikke gjort noe spesiellt mer med den. Er vel i bunn og grunn likedan som da du solgte den.

Litt mattere i lakken kanskje..

 

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg, Morten.

Denne bilen lever enda den. Den går her på Vea, og eieren har ikke gjort noe spesiellt mer med den. Er vel i bunn og grunn likedan som da du solgte den.

Litt mattere i lakken kanskje..

 

Glenn

 

Tror jeg faktisk har sett den endel i kopervik også, nedenfor kinoen, syns jeg kjente igjen baken : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.