#1 Skrevet Juni 16, 2005 Solgte den forrige bilen min til Eide`s Bilomsetning (eller noe slikt) for om lag et år siden. De solgte den visstnok videre til kunde ganske kjapt, og jeg tror den skal gå i Karmøy distriktet. Er litt nysgjerrig på om den nye eieren har gjort noen forandringer, og hvordan den ser ut nå. Her er et par bilder: Takker for all tilbakemelding!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2005 OT, Morten C. kommer du oppover på Superstreet treffet til helga, som forrige gang i år? hadde vært morro å truffet på dere fra stavanger igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2005 OT, Morten C. kommer du oppover på Superstreet treffet til helga, som forrige gang i år? hadde vært morro å truffet på dere fra stavanger igjen! Økonomien strekker desverre ikke til dette treffet, men skal på Bergentreffet i slutten av August......ta med deg en gjeng og bli med dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2005 Økonomien strekker desverre ikke til dette treffet, men skal på Bergentreffet i slutten av August......ta med deg en gjeng og bli med dit Har faktisk vurdert det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2005 Hei på deg, Morten. Denne bilen lever enda den. Den går her på Vea, og eieren har ikke gjort noe spesiellt mer med den. Er vel i bunn og grunn likedan som da du solgte den. Litt mattere i lakken kanskje.. Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2005 Hei på deg, Morten.Denne bilen lever enda den. Den går her på Vea, og eieren har ikke gjort noe spesiellt mer med den. Er vel i bunn og grunn likedan som da du solgte den. Litt mattere i lakken kanskje.. Glenn Tror jeg faktisk har sett den endel i kopervik også, nedenfor kinoen, syns jeg kjente igjen baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...