Film-materiale fra VACN Subzero

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å få tak i så mye film som mulig fra vintertreffet i Ljusnedalen

 

Det er veldig ønskelig med:

Film on-car og fra sidelinjen.

Dronefilming / film fra spesielle vinkler

Gjerne film av pit / sosiale soner / "off-track"

Korte, gode snutter

 

 

Jeg trenger ikke:

Filer på flere gigabyte

Snapchat-filmer

 

 

Hvis du har en stor film på flere gb, men vet at det finnes et godt klipp inni der så tar jeg jo imot det :)

Skriv gjerne til meg, så får vi overført filene via intraweben :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt av det jeg har. Er egentlig det eneste jeg har, bare forkortet ned klippet litt av Jan i a3'n. Lot dashcam gå så og si hele helgen, så har video av både banecrew, folk som prater litt og div. Er snakk om 34gb med rå-materiale, så evt nevn litt spesielle ting du vil se så kan jeg prøve å finne noe lignende hvis det er bra nok =)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg ønsker å få tak i så mye film som mulig fra vintertreffet i Ljusnedalen

 

Det er veldig ønskelig med:

Film on-car og fra sidelinjen.

Dronefilming / film fra spesielle vinkler

Gjerne film av pit / sosiale soner / "off-track"

Korte, gode snutter

 

 

Jeg trenger ikke:

Filer på flere gigabyte

Snapchat-filmer

 

 

Hvis du har en stor film på flere gb, men vet at det finnes et godt klipp inni der så tar jeg jo imot det :)

Skriv gjerne til meg, så får vi overført filene via intraweben :D

Jeg har ett klipp hvor Hr.Kleven passerer med rassert hjullager og pedal i bunn..Akkurat den snutten er nok verdt litt for deg, Julian :) Jeg skal se om jeg får klippet litt i løpet av nattskiftet, å sende deg. Ett par andre klipp også som du kan få..Men tar litt tid å redigere. Ellers så savner jeg fortsatt bilder fra ledelsen i mediatråden!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Dette er fortsatt like aktuelt, da jeg pønsker på en promovideo (som vanlig) Hvis du har eller kjenner noen som har materiale fra årets treff så er jeg kjempehappy om jeg får det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til SubZero17 ønsker vi at folk filmer seg selv og bilturen til Drevsjø i januar. Helst med en gopro og litt høy oppløsning. Ikke snapchat eller mobilfilmer. :) Film stemningen om dere er flere som drar sammen eller om du kjører litt alene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.