#1 Skrevet Februar 23, 2016 (endret) Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne så setter den her. Jeg synes hvertfall det var interessant å se hvor stor forskjell det var. Det hadde vært interessant å se forskjellen når den holder 110-120 grader. https://www.facebook.com/Official.Engine.Porn/videos/1080741565310594/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2016 Linken virker ikke, men regner med at det er den videoen med de fem oljetypene som helles ut. Lurer på hvor gammel/mye brukt denne oljen er, samt hvor kaldt det er i rommet, for den 20w50 oljen er jo som tykk graut på videoen. Selv brukte jeg Valvoline Racing 20w50 på den trimma 323 GT-R'en jeg hadde og den var riktignok noe tykk når man helte den på i normal romtemperatur, samt når man tappet det ved oljeskift. Men langtfra den sirupen som er i klippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2016 Ja er den. Sitter på tlf så da klarte jeg sikkert ikke linje skikkelig. Skal fikse det etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2016 Da tror jeg link er fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2016 Nåja.. Satt litt på spissen kanskje? Har kvelt et par liter i tre-fire forskjellige kjøretøy med vidt forskjellig viskositet - Selv giraksseolja mi var mer tynnflytende enn det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2016 Ifølge en der inne så er testen utført i -20F som vil si ca -30 celsius. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2016 Ifølge en der inne så er testen utført i -20F som vil si ca -30 celsius. Ah, men da kan jeg tro litt mer på det! Glad jeg bruker parkeringsvarmer Men, om dette er så ekte som dem skal ha det til, er det desto bedre grunn til å la bilen stå på tomgang til den er ordentlig varm..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2016 ja eller hvertfall ikke gi motoren hard belastning før du har arbeids temp på motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2016 På vinteren starter jeg ALLTID bilen 10-15 minutter FØR jeg skal ut å kjøre. Bensin 2.2tq 20v.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2016 Altså... 20-50 olje i -30 grader? Da er man jaggu ikke glad i motoren sin. 10-60 på sommern og 5-50 eller 5-40 på vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...