Agder: lokallagsmøte på bjarne johansen...

Anbefalte innlegg

For meg som ikke bor i kr.sand og sikkert andre, hadde det vært koselig å ha et lokallagsmøte der vi gikk rundt og kikket litt på hva som finnes hos bjarne.. synes det er hyggelig at vi skal opp her nå, men vet stort sett hva som finnes her på evje nå :) bare en ide ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva steller Bjarne J. med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den lokale høggeren her i byen... Greie folk men stive priser til folk som de ikke kjenner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den lokale høggeren her i byen... Greie folk men stive priser til folk som de ikke kjenner.

 

sant nok, men de har veldig mye biler stående på tomta å kikke på.. er huggeren i kr.sand ja.. kunne jo vært koselig å tatt sammen med noe annet i byen.. er mye bedre å for eksempel samles på en slik plass enn kun et spisested spør du meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skulle kjørt en hogger-turne? Kristiansand, Lillesand, Arendal, Evje, Risør... Mulighetene er mange! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan godt finne på noe slikt...campingvogn og 5 dagers turne da... :P

 

Seriøst...vi kan nok finne på å gjøre noe slikt ja, men jeg tviler på at det blir før til høsten...programmet utover er satt og jeg har ikke veldig lyst til å endre på det.

 

Er det greit at vi tar dette på litt sikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

programmet utover er satt og jeg har ikke veldig lyst til å endre på det.

 

Det behøver da ikke nødvendigvis å være programfestet, vi kan da være litt spontane en gang i blant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det behøver da ikke nødvendigvis å være programfestet, vi kan da være litt spontane en gang i blant?

 

Selvsagt kan vi det...tenkte bare det kanskje ble litt mye fremover. Det var ikke annet enn det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke dårlig tid, bare morsommere å kikke på tomten når det ikke er 2 meter snø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare det er iløpet av de neste 4 ukene så er jeg klar :)

Drar til Tyskland i 2 uker etter det. Ned mot Nürnberg. Blir masse Autobahn kjøring *Weee*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.