Ny nettserie på TV2 - Gatebil

Anbefalte innlegg

Så ett klipp idag, og må si det grep meg ganske hardt med tanke på hva som skjedde etter ulykka hvor en miste begge føttene sine. Skal definitivt følge med her :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ett klipp idag, og må si det grep meg ganske hardt med tanke på hva som skjedde etter ulykka hvor en miste begge føttene sine. Skal definitivt følge med her :-)

 

Ja, kjenner man ikke klumpen i halsen når man ser første episode så er nok noe galt.

Har vært mye morro og latter under byggeprosessen, og utrolig inspirerende å tilbringe litt tid sammen Asim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Episoden med Asmin var meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger de neste episodene ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske spesielt å være på Gatebil når ulykken skjedde også. Man merker når man er der at det er litt mer enn bare fyll og fanteri som foregår. Den harrydelen som "alle" tror Gatebil er, er det som foregår nede på disse "campene" på jordene og sånn. Heh...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tiden jeg var på Gatebil hvert år og overnattet der, for ca 10-11 år siden, så var det akkurat sånn som Mikkel beskriver, fyll, fanteri, bråk, x antall fulle damer som strippet osv (ikke at det siste nødvendigvis er det verste:p). Følte jeg vokste ifra sånt, så godt å se at de prøver å få seriøsiteten litt opp igjen. Kanskje jeg gir det en ny sjanse igjen i år:)

 

Nettserien er ihvertfall veldig bra, skikkelig produsert og god kvalitet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.