Anbefalte innlegg

Hei folks,

 

Må bare reklamere litt her for gutta hos Pearl Bilpleie.

En sterk anbefaling går fra meg til å bruke disse om dere trenger en oppfrisk etter vinteren eller kjøpt ny bil som trenger å freshes opp litt.

Om ikke man bare har vært uheldig å fått noen skrammer i lakken man ikke ønsker.

Jeg fikk tilfeldigvis vite om Pearl da jeg kruste litt på forumet og skummet gjennom rabattavtalene vi har. Så da en ny avtale med 20% hos Pearl. Sjekket nettsidene deres litt og facebook siden. Lå mye bilder der fra flotte resultater og ikke minst bruken av Audi på hjemmesiden sa meg at dette måtte sjekkes ut: smil :

Tok en tur ut til gutta, Tord og Stian. Utrolige greie folk som snakket samme språk umiddelbart, fant fort ut at vi delte samme syn på lakk og detaljer og at disse gutta drev med dette av lidenskap og entusiasme uten like. De jobber lange dager og også i helger og tar gjerne noen timer ekstra på en bil bare for å hente ut det siste, ikke fordi det er nødvendig men for å få frem den siste prikken over I`en.

De var VAG folk og med lidenskap for Vw og Audi. Jeg ble solgt etter en times prat med hyggelige folk og følte meg veldig trygg på at bilen var i beste hender. Jeg er ganske sær på hvem som får rote med bilene mine og lakk er min baby, men dette var bare moro.

Gode priser har de også og blir ikke dårligere med 20% til VACN medlemmer!

S4`en har jeg bare hatt noen uker og etter noen vasker har jeg sett selv i dette vinterværet at lakken har fått en del medfart. Bulker og dype riper er det ikke, så godt tatt vare på sånn sett, men børstevask har den tydelig sett mye av tror jeg. Har ikke fått gått over interiøret heller skikkelig så passet perfekt og la Pearl få legge sin hånd og ta bilen både innvendig og utvendig.

De fikk bilen på torsdag kl 16 og 2230 fikk jeg en liten teaser, de skulle egentlig ikke begynne på den før på fredag: haha :

Avtalen var at de hadde den fredag og at jeg kunne hente den lørdag utpå dagen. På lørdag fikk jeg en henvendelse om jeg måtte ha den til en tid eller om de kunne bruke noen ekstra timer for å bli helt fornøyd. Det fikk de selvsagt, utrolig service og for et resultat!

 

De har veldig lyst på VACN kunder og ser for seg et abonnement her på forumet, de planlegger også og være tilstede på litt arrangementer og synes det hadde vært utrolig gøy å se igjen kundebiler.

I tillegg så ønsker de å teste ut en Sealer og ønsker å gi en ekstra god deal til noen som stiller med bil, så hadde vært kult med VACN biler, kan sikkert bare ta kontakt for detaljer og avtale.

 

Rabattavtalen ligger her:

http://www.vacn.no/rabattavtaler#bergen

 

Face:

https://www.facebook.com/Pearlbilpleie/?fref=ts

 

Nettside:

http://www.pearlbilpleie.com/

 

Og kontaktinfo her:

Adresse: Toppemyr 6B

E-post: Firmapost@Pearlbilpleie.no

Tlf: 45440783 / 92426131

 

Og noen bilder seff, utrolig dybde i lakken og ikke mint se 50/50 bildet av kanal listen: smil :

 

 

 

12822860_10156620268295434_927158727_o.jpg

 

IMG_0632.jpg

 

12837763_10156625421005434_1345821878_o.jpg

IMG_0602.jpg

12810099_10156620267865434_1356576303_o.jpg

12822825_10156625377655434_934686880_o.jpg

IMG_0621.jpg

IMG_0644.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut! Hva endte du opp med å betale for dette? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som et veldig bra resultat ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som et veldig bra resultat ja!

 

Ja ble helt konge dette, vil si at live er det enda bedre!

 

Dette så veldig bra ut! Hva endte du opp med å betale for dette? : rolleyes

 

Full utvendig behandling med flere steg samt full innvendig med rens av tepper/matter, skinn, ratt og hele pakken fra a til å havner vel i følge siden deres på 4400,- med klubbrabatt.

Jeg fikk en deal på 4 lapper da de hadde veldig lyst å kose med denne bilen, og jammen tok de motorrom, detaljer som eksoshaler, polerte opp lykter, rammen rundt grillen etc. etc. som en bonus. Bare utvendig full pakke er jo en del rimeligere og med sansen for detaljer de gutta har er det jammen ikke gale!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft, dette må være den enste bilen jeg har sett som har samme fargekombinasjon i interiøret som jeg har i RS4'en : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy at du har fått en positiv opplevelse med disse! Og prisen kan man jo ikke klage på!

 

Jeg hadde en god dialog med Tord på mail før jeg la inn avtalen i oversikten. Ordentlig hyggelig type!

Siden jeg er oppe i Bergen med jevne mellomrom vurderer jeg sterkt å la dem ta R36'en en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy at du har fått en positiv opplevelse med disse! Og prisen kan man jo ikke klage på!

 

Jeg hadde en god dialog med Tord på mail før jeg la inn avtalen i oversikten. Ordentlig hyggelig type!

Siden jeg er oppe i Bergen med jevne mellomrom vurderer jeg sterkt å la dem ta R36'en en gang :)

 

Ja veldig hyggelige, kjappe svar og en tone folk i et service yrke skal ha!

Ikke tvil med å levere inn bilen hvert fall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000kr var jo relativt billig for den jobben da, synd det er så langt unna meg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten svipp det Adrian: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.