Er ute etter en rimelig Passat 3BG stv TDI

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut transporteren med en bil med 5 seter. Er ute etter en rimelig Passat 3BG stv TDI (Helst 131hk). Høy km stand er ingen hindring dersom den er i god teknisk stand. Helst EU-godkjent iallefall et år til frem i tid. Litt feil er heller ingen hindring om det ikke er store kollisjonskader el. Følger med på Finn.no så er relativt informert om hva som er i markedet, men dersom vurderer å selge en grei bil så setter jeg pris å tips :)

Kan også være åpen for bytte i transporteren. 2001 T4 2.5TDI 88hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat har en 3b 1,8 (ikke turbo) hvis det kunne være aktuelt? Nylig eu ok og påkostet en del deler.

 

http://www.finn.no/71947315

 

Takk for tipset, men er i utgp ute etter 3bg og diesel. Ser også at den er solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at en kompis har en sånn (med 4-motion) som er litt prosjektaktig :) Skal høre med han om han har solgt den eller ikke. Står her på Stord i tilfelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at en kompis har en sånn (med 4-motion) som er litt prosjektaktig :) Skal høre med han om han har solgt den eller ikke. Står her på Stord i tilfelle.

 

Flott! Gi meg en tilbakemelding når du vet mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en 04 3bg 1.9tdi 4 motion highline gått ca 130.000km pris 47.000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en 04 3bg 1.9tdi 4 motion highline gått ca 130.000km pris 47.000kr

 

Det hørtest int ut.. Men er for tiden veldig usikker på om jeg har jobb neste mnd, det går fra tur til tur her ute i havet for tiden, så tror jeg ender opp med å beholde transportern en stund til... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.