Anbefalte innlegg

Vurderer du å selge, eller vet du om noen som gjør det? Helst type 85, men alt er av interesse.

 

Takknemlig for tips 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt urq, men har en gte quattro 85 mod. Dog er dette en ren banebil..

 

Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en tornado-rød på FINN.no nå: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79166603

Hei Ola, takk for tips. Har vært i kontakt med han, men det oser mye jobb og påkost. Mye å ta tak i på denne, samt tror jeg EU blir en utfordring. Ønsker helst en -85 eller nyere og mest mulig original og minst mulig rust. Er litt nøye på det serru og det er en utfordring når utvalget er minimalt.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den, vært der selv. :)

 

I ettertid dessverre svært mange som ble ombygd, men jeg forstår jo hvorfor. Er jo ikke bare artig å grave frem delebehov nå i ettertid på 10VT heller.

Men ingenting er reversibelt eller ikke kan gjøre opp, med mindre det er skjøtebil da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå bynner jo mange å bli veteran, så import koster jo snaue 3500kr ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå bynner jo mange å bli veteran, så import koster jo snaue 3500kr ?

Joda, men de sparte avgiftene tas dessverre fort igjen på prisnivå + moms 😣

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjah, du er velkommen innom for en titt av den jeg har til overs da, UR82:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilstand den da Ole ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole har tråd her inne som er fin å lese.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ut en på finn nå, stiv pris dog

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiv? Nja. Følger sentral-Europa da.

Er noen detaljer jeg stusser over, men ikke mange 81 modeller man ser i god stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ut en på finn nå, stiv pris dog

Så den ja. Prismessig så gnir den bare inn at jeg burde kjøpt den jeg kikket på for 20 år siden...😂

 

Et forsøk på tysk prisnivå, samtidig som jeg mistenker at han egentlig ikke ønsker å selge. Blir spennende å følge med denne...

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiv? Nja. Følger sentral-Europa da.

Er noen detaljer jeg stusser over, men ikke mange 81 modeller man ser i god stand.

Enig Ola, samt stusser jeg litt over at 112 bilder ikke inkluderer motorrom og understell...

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er enige med dere, har tittet over bildene og det er jo noen detaljer som er dårlig.

Jeg får inntrykk av at dette er en bil som har gått lengre. Syntes noe av oppussingen på denne bilen er dårlig. Ser bl.a an det mangler skruer til innfestning av forskjerm, mangler popnagler. Vet ikke om denne modellen ble levert med Audi ringer på dørene og med striper rundt bilen. Skulle jeg kjøpt en bil til denne prisen, burde ihvertfall alle små detaljer vært i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, bra at han så godt som har tatt nærbilde av at framskjermene ikke er skrudd på skikkelig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på om dette kan være en av de alle første som ble bygd? Håndlagd og med wire for sperrene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en 81, så en tidlig en med wire sperre er det. Men ikke av de første :)

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg med usedvanlig stor glede meddele at drømmebilen står i garasjen. 😍👍😎

 

Denne tråden er i så måte ferdig for min del, og ny tråd dukker nok opp om ikke lenge...

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow!! Grattis Roger! :) Gleder meg til tråd! :)

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.