Anbefalte innlegg

image_zpsjen296js.jpeg

 

Min originale koppholder passer fint, men er knekt inni så får ikke brukt den.

 

Handlet meg en "OEM" cupholder på Ebay. Tenkte at den skulle passe rett inn i min 98 golf.

 

image_zpsa6cuaujl.jpeg

 

Slik ser den ut fra ebay ^^ Passet rett inn i golf 2000 mod ,men ikke min. Dette er min andre drikkeholder som jeg har kjøpt og ingen passer. Høggern har dessverre aldri noen holdere inne lenger, så må ty til forum for å høre om sted eller om noen har som jeg kan få kjøpt :D ?

 

 

Fremste på bildet er originale og bakerste er "OEM". Virker som tidlig utgaven av golf 4 har annen type holder og størrelse.

 

image_zpsgypkepvz.jpeg

 

image_zps9hrjcysf.jpeg

 

Har hørt med møller og dem selger bare kit altså en del koster kroner 1000 !!! De sier at det er 6 deler til denne og prislappen kom på syke 6000 kr! Så her må man høre litt rundt :)

 

Noen som har en slengene rundt eller vet om sted jeg kan få kjøpt eller bestilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1J0858601D ser ut til å passe din bil - 1108,- uten klubbrabatt

Kan skaffe den til mandag

 

Kom innom Erik Arnesen Bryn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner opp en litt eldre tråd. Den Jeanette referer til er den som kan kjøpes fra ebay og ikke passer 1J0858601D

 

som ser slik ut

 

 

$_57.JPG

 

 

Den jeg trenger ser slik ut. Det er kun denne som passer til min bil.

Finner ingen koder til denne og høggern har aldri en slik på lager. Virker som den ikke kan fås tak i :(

 

$_57.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å finne en original.

Vi er flere i MK4 verden som er kresne på koppholderene, da den typen du har i siste bildet ditt her er den dårligste.

Ebay versjonen har jeg også prøvd men den ble kasta da den ikke passer så godt som du har funnet ut.

 

Anbefaler å ta deg en tur på huggeren, henta meg en ny til arbeidsbilen min senest i forrige uke til 50,- som var helt strøken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra Golf 5, da må du ha med fronten også. Mye bedre en den fra Golf 4 som detter fra hverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra Golf 5, da må du ha med fronten også. Mye bedre en den fra Golf 4 som detter fra hverandre.

 

Sitter ikke den i midt konsollen? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter ikke den i midt konsollen? :confused:

 

Den øverste som Andreas har lagt ut bilde av er lik den på Golf 5. Mulig Golf 5 også har i midtkonsollen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som er avbildet øverst er den som passer golf 5 også, og nyere golf 4. Men ikke til min bil. Kun bildet nederst som funker. Bygger for mye ut bak den på

på den øverste bilde. Har vært opptil fire ganger på høggeren uten koppholder. Siden den de har er alltid den som er avbildet øverst som ikke passer. Sjekk størrelse på de aller øverste bildene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.