'07 Passat Highline, 2xR-line, Bentley

Anbefalte innlegg

Ingen som vil ha ein rå passat?

 

Ny pris: 130 000 ellre bud rundt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil:) Ikke for å være pessimist, men tror prisen er noe høy. Jeg har en 08 2.0TDI 4Motion og den kan jeg få ca 130.000 for.. Men er verdt å prøve. Fine biler, med god komfort.

 

Hvilken bredde og ET er på felger? Subber det når du har 235 dekk foran, med senk?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er litt høy, men det er mye nytt på bilen også er det fortsatt over ett år garanti på girkassen.

Felgene er 9x19 et41 ingen subbing framme, var litt bak ved belastning, men ser ingenting til det nå lenger med -2' camber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er litt høy, men det er mye nytt på bilen også er det fortsatt over ett år garanti på girkassen.

Felgene er 9x19 et41 ingen subbing framme, var litt bak ved belastning, men ser ingenting til det nå lenger med -2' camber.

 

Åja, ja er jo ikke noe problem å legge ut litt høy:) Folk pruter uansett:)

 

Skal ha nye felger etterhvert, men er jo så trangt foran på passat, så er greit å forhøre seg med folk som lik lik felgstørrelse som jeg ønsker :)

 

Lykke til med salget:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst ha bilen vekk pga. huskjøp og derfor ny pris igjen.

 

120 000 med bentley felgene eller bud rundt der.

Kan selges billigere uten felger og felgene kan selges separat, men da må kjøper sørge for frakt selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.