Anbefalte innlegg

Hei

 

skal ha på noen 19" felger på min audi a6 c4 som er senka med eibach senkesett

 

ser etter noen audi rs6 felger

 

har funnet noen med følgene mål

 

255/35-19 ET 33 9" felg

 

noen som veit om dette kommer til å passe bra?

 

ser ut som felgene kommer til å bli litt langt ute i forhold til bak, men har planer om å sette på s6 skjermer og fanger

 

har sjekket i en felg kalkulator at felgene blir ca 21mm lenger ut en denne typen felg som jeg har nå, (225/40-18 Et 43 8" felg

 

takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir nok litt i største laget foran. Bak er det plass til mye.

 

Hjulet for stort og breit, ytterkanten på dekket vil ta i innerskjermene når du svinger.

 

på ET35 med 8,5" felg (litt forskjellig fra det hjulet du nevner) går 235/35 fint, mens 245 tar i innerskjerm ved ca 60% rattutslag, og tidligere om det er i kombinasjon med en hump eller lign. Dette med Eibach Pro-kit, som jeg har på min bil. Alle størrelsene har jeg prøvd selv, det er ikke "hear-say".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok tenkte meg det også, fikk tak et sett på 8,5 19" felg med et 43, dette passer akkurat med 235 dekk, er vel mindre enn en finger mellom felgen og endeleddet

 

Usikker åssen det et med inneskjermene, har ikke montert dem enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør gå greit med 235 og ET43.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.