audi s6+ sedan ..(eventuelt avant)

Anbefalte innlegg

Noen som hae en s6+ ? Med eller uten betalt avgift ståendes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par stykker. ;)

 

Skal beholde en av dem, har ikke helt bestemt meg for hvilken.

Begge trenger litt oppstrekk i karosseriet.

Den billigste kan nå gå for 60. En del mer til sommeren når jeg har satt på de nylakkede fremskjermene, bakluka og diverse annen jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har ventet på bilder av den et halv år lr noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har ventet på bilder av den et halv år lr noe

 

Får se om det kommer om noen uker da, hehe.

Seriøst så har jeg tenkt få den litt penere før salg. Så orker ikke å knipse og bruke tid på masse kommunikasjon som ikke ender med noe. Ting selger seg mye lettere selv når det ser pent ut, og prisen er verdt ventetida.

Derfor jeg bare legger ut slik info, de som vet hva dette er og ikke er redd for litt skruing og som samtidig vil spare penger tar nok kontakt og kommer og ser på uansett. Hvis ikke er de ikke nok interesserte og jeg venter til jeg selv får tid. ;)

 

Egentlig var den solgt i vinter. "Heldigvis" streika en coil etter at kjøper hadde bestemt seg men før han hentet, og fikk da valget om han ville ha den eller ikke. Viste seg å være enkelt og billig å fikse, bra var det for den ville ellers gått ALT for billig. Dere vet vel at annonser uten bilder blir de beste kjøpene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre som har noe som er til salgs da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om det kommer om noen uker da, hehe.

Seriøst så har jeg tenkt få den litt penere før salg. Så orker ikke å knipse og bruke tid på masse kommunikasjon som ikke ender med noe. Ting selger seg mye lettere selv når det ser pent ut, og prisen er verdt ventetida.

Derfor jeg bare legger ut slik info, de som vet hva dette er og ikke er redd for litt skruing og som samtidig vil spare penger tar nok kontakt og kommer og ser på uansett. Hvis ikke er de ikke nok interesserte og jeg venter til jeg selv får tid. ;)

 

Egentlig var den solgt i vinter. "Heldigvis" streika en coil etter at kjøper hadde bestemt seg men før han hentet, og fikk da valget om han ville ha den eller ikke. Viste seg å være enkelt og billig å fikse, bra var det for den ville ellers gått ALT for billig. Dere vet vel at annonser uten bilder blir de beste kjøpene?

 

Sorry men... , påtide at noen tar bladet fra munnen...

 

Nå må du slutte med dette tullet Steinar , starten på en god annonse er bilder!

 

HIV UT BILDER av det du skal selge , så får du solgt.

Du bruker like lang tid på å ta bilder , å legge ut her , som å skrive en hel masse tøys om hvorfor du ikke tar bilder.

 

Vist jaggu vet jeg hva en S6 plus er , og skrur selv gjør jeg , men det betyr ikke at jeg løper av skaftet fordi det kommer en billig en for salg.

Hiv ut bilder , så får folk se hvordan tingenes tilstand er.

Annonsene dine må snart tolkes som useriøst , som vidar skriver har han ventet på bilder i ett halvt år i din annonse,

 

 

Teorien din som at den som er interessert tar kontakt fungerer ikke lenger , nå i 2016 er det bilder som selger , uansett hva det skal være.

Er vel bedre med henvendelser om bilen , enn masse henvendelser om bilder av bilen du skal selge??

 

Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry men... , påtide at noen tar bladet fra munnen...

 

Nå må du slutte med dette tullet Steinar , starten på en god annonse er bilder!

 

HIV UT BILDER av det du skal selge , så får du solgt.

Du bruker like lang tid på å ta bilder , å legge ut her , som å skrive en hel masse tøys om hvorfor du ikke tar bilder.

 

Vist jaggu vet jeg hva en S6 plus er , og skrur selv gjør jeg , men det betyr ikke at jeg løper av skaftet fordi det kommer en billig en for salg.

Hiv ut bilder , så får folk se hvordan tingenes tilstand er.

Annonsene dine må snart tolkes som useriøst , som vidar skriver har han ventet på bilder i ett halvt år i din annonse,

 

 

Teorien din som at den som er interessert tar kontakt fungerer ikke lenger , nå i 2016 er det bilder som selger , uansett hva det skal være.

Er vel bedre med henvendelser om bilen , enn masse henvendelser om bilder av bilen du skal selge??

 

Takk.

 

Helt enig i alle dine synspunkter. Bilder selger, mye hyggeligere for folk å se, osv.

 

Men jeg ønsker egentlig ikke å selge ennå, da tidspunktet ikke er optimalt. Kun dersom noen likevel skal kjøre forbi og enkelt kan ta turen innom, så får de også et MYE bedre inntrykk enn i en perfekt annonse. Til folk som spesifikt søker slik bil så opplyser jeg om at jeg har slik, i tilfelle de er i en situasjon hvor de enkelt kan komme innom.

 

Kan love at det kommer mange bilder og en utfyllende annonse etter hvert når jeg synes tidspunktet er optimalt for å selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ike huske du har lagd 1 skikkelig annonse .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kan love at det kommer mange bilder og en utfyllende annonse etter hvert når jeg synes tidspunktet er optimalt for å selge.

 

Når er et mere optimalt tidspunkt å selge på enn når noen faktisk etterlyser og ønsker å kjøpe en slik bil? Er vel noe snever kjøpergruppe for akkurat denne type bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.