"cherry pick"/elefantjekk til utlåns?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen i lokallaget som har en motorkran/elefantjekk til utlåns for en stund?

 

Kan avtale en leiepris om ønskelig.

 

Mvh

Nichlas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har, må hentes på Sotra Vest ;)

 

Hvor lenge er det snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst ikke har jeg en du kan låne og :) Må hentes på Askøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til begge, tidsaspektet er litt uvisst, kommer an på hvor rask jeg er.

 

Mest praktiske er jo å ha den tilgjengelig gjennom hele prosessen, men da snakker vi jo en stund, derav leie :)

 

Hvis det er aktuelt for en av dere å låne/leie den ut i f.eks 2-3 måneder, si i fra, forstår veldig godt hvis det er for lenge å låne/leie den vekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal motor henge i hele veien da? Har evt dreibar motorbukk som ikke skal brukes på en stund og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei motor blir ikke å henge i den hele veien, men er en trang garasje så må flytte på den litt her og der, samt at jeg er uten bil mens jeg fikser dette, så transport til og fra Sotra/Askøy er litt vanskelig å få ordna med jevne mellomrom.

 

Bedre å være ærlig i forkant enn at det blir dårlig stemning underveis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speditøren rota en del og jeg endte opp med å måtte flise avgårde fra jobb og hente den ut før 17 i går, så for å få den ut av bilen jeg lånte ble det spontankjøp av kran :P

 

Men takk til dere begge for tilbudet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.