'89 Coupe Quattro feilkoder

Anbefalte innlegg

Etter mye faen i helvete fikk jeg endelig til å lese ut feilkodene på min CQ 20v. (7A motoren) Jeg kobla opprinnelig i feil kontakt bare, A2 og C2 istedenfor A1 og C2.

 

Anyways. Har da noen feilkoder å fikse, for øvrig kom kun lamdasensoren som en overraskelse.

2144(Knock sensor 2) Noen som vet hvor denne befinner seg? Og hva kan jeg teste før bytte av selve delen. Lest at å skru den ut, rense den og stramme til 10nm skal fikse mye bankesensor feil.

2342(O2 sensor) Jeg vet det ikke er ledningene til den, da jeg byttet alt av kabler på denne i vinter. Fikk tilmed tilbake kjørecpmputer etter det så antok at jeg hadde reparert dette. Prøve å rense sensoren først?

4431(ISV) Denne var jeg klar over var død, allerede prøvd å rense den, så er vel lite å gjøre her utenom å bytte.

4331(Carbon canister valve 2) Er dette noe jeg må ha på bilen? Er jo masse surr og rot med det greiene her. Isåfall, hva skal jeg prøve for å reparere dette først? Eller er det bare å fjerne hele greia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.