#1 Skrevet April 19, 2016 (endret) Hallo. Tenker på å få senket allroaden litt. Lurer på om jeg skal gå for senkesett eller bare fjærer? Noen med bilder/erfaring? Takk for svar. Legger med et bilde av biln. Bilen har fått senkesett. Og har bestilt 4hjulskontroll og godkjenning av senk. Men tuv er kun på tysk. Har brukt Google translate på noe av det. Har funnet godkjent senke område.Men skjønner ikke helt hvor dette skal fra og til osv. Noen med erfaring fra dette? Bilde av oversettelse: MvH Sebastian Mellemseter. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2016 Dette må være et av de beste oppsettene jeg har sett på en A4 allroad. Hvilket oppsett han har valgt er jeg usikker på, men det er helt sikkert noen her på forumet som kan være behjelpelige med dette ? [ATTACH=CONFIG]237679[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]237680[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2016 Den røde kjører på vanlig S-line understell. Ellers så leverer feks H&R gode sett til allroad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2016 Jeg kjører med TA Technix justerbart på min Allroad. Syns det fungerer helt greit Pluss at det er vel noe av det rimeligste en får tak i (typ 2500,-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2016 Jeg kjører med TA Technix justerbart på min Allroad. Syns det fungerer helt greit Pluss at det er vel noe av det rimeligste en får tak i (typ 2500,-) Tusen takk for svar alle sammen:) blir nok justerbart! Hvordan er stivheten på settet ditt? Comforten grei? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2016 Syntes det er er greit kompromiss mellom stivhet og komfort (til den prisen). For min del kunne det vært litt stivere, men det har vel litt med høyde og hjul som kjøres med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2016 Hva med KW 2? http://blog.kwsuspensions.co.uk/?p=5954 - - - Updated - - - Den røde kjører på vanlig S-line understell. Ellers så leverer feks H&R gode sett til allroad. Hva koster dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2016 (endret) Hva koster dette? Hva et komplett sett med S-line dempere og fjærer koster vet jeg ikke men tipper det blir noen lapper. Et H&R sett ligger vel rundt 3000,- før rabatter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2016 Hva et komlett sett med S-line dempere og fjærer koster vet jeg ikke men tipper det blir noen lapper. Et H&R sett ligger vel rundt 3000,- før rabatter. Har forumet noe rabatter på senkesett? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2016 Har forumet noe rabatter på senkesett? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Ja VACN har avtale med flere firmaer, ligger under rabattavtaler. Ellers så kan du se under Tilbud og Tilbud firmamedlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 25, 2016 Ja VACN har avtale med flere firmaer, ligger under rabattavtaler. Ellers så kan du se under Tilbud og Tilbud firmamedlem. Tusentakk: ) Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2016 Hør med Martin Sandvik, http://www.koolart.no Eksemplarisk service ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2016 Hva et komlett sett med S-line dempere og fjærer koster vet jeg ikke men tipper det blir noen lapper. Et H&R sett ligger vel rundt 3000,- før rabatter. H&R monotube koster jo 10-12 tusen det også, og hvis dette er med s-line understell så ser det veldig bra ut. Så kan man veie prisene opp i mot hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2016 Hallo:) Da har det blitt montert TA senk:) skulle egentlig ha org bil, så ble derfor billig senk. Men godt fornøyd! fikk seg ei velfortjent polering med det samme! Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2016 Så veldig bra ut det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2016 Så veldig bra ut det der. Takktakk:) montere glassplug bak imorgen nå så. Blir vel felger neste da:) Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2016 Hvor lav ble den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2016 Hvor lav ble den? Ikke altfor lav😁 sånn passe med 19" men har fortsatt at ca 5cm med gjenger å justere ned:) Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2016 Må jo gå ann å bruke på de dårlige veiene i landet vårt også ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2016 Helt enig👍😁 Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2016 Hva betalte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2016 Er det noen som har bilde av senk meg H&R fjærer? Gjerne for og etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 7, 2016 Bilen har fått senkesett. Og har bestilt 4hjulskontroll og godkjenning av senk. Men tuv er kun på tysk. Har brukt Google translate på noe av det. Har funnet godkjent senke område.Men skjønner ikke helt hvor dette skal fra og til osv. Noen med erfaring fra dette? Oversettelse: Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 25, 2016 Noen som har bilde eller har sett en Allroad som er senket kun med H&R senke fjærer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 25, 2016 Roger Liabø sin allroad: 35mm H&R og Vertini Stance 10x20et25/35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...