Anbefalte innlegg

Hvis man ser på sidene til h&r så ligger det kun senkefjærer der til allroad. Har de ikke godkjent justerbart til A4 allroad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å bruke samme settet som til avant quattro med like akselvekter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde kjører på vanlig S-line understell. Ellers så leverer feks H&R gode sett til allroad.

 

Var h&r monotube på den når den var til salgs sist, så regner med det er det på bildene og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det blir godkjent hos bt? Koolart var litt usikker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var h&r monotube på den når den var til salgs sist, så regner med det er det på bildene og :)

 

Sikker på det Alexander? Her er salgstråden her inne fra mars 2011 (link) og her skriver han S-line understell.

 

Her er vel siste finn-annonse på bilen (link), dog her skriver han bare senkesett. Mulig han har montert coilovers men bilen ser ut som om den har nøyaktig samme høyde som fra annonsen her inne. Noen av bildene går jo igjen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad har samme typegodkjenning som A4 Quattro. Så sålenge vekter osv stemmer overens så ser jeg ikke noe problem i å få det godkjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bsbildeler.no så finner jeg 2 sett h&r senkefjærer til A4 Allroad. Det ene settet er det som senker 35mm foran/bak, og det andre er noe jeg ikke har sett før, og det senker 40 foran og 55 bak. Er det noen som har kjennskap til dette settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen??

 

Har du hørt med Koolart.no André ? :) Han vet dette garantert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde i hvertfall 35mm i sitt sortiment

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.