#76 Skrevet Mai 20, 2016 Er campingen åpen fredag kveld? Komme ned fredag og rigge seg til der? Campen er åpen fredag til mandag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 21, 2016 Er det strøm tilgjengelig på campen eller er det aggregat som gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 21, 2016 Er det strøm tilgjengelig på campen eller er det aggregat som gjelder? Det er lagt ut strøm. Men er begrenset med kurser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 22, 2016 Bare et lite konstruktivt innspill fra meg. Pris:100,- pr bil som skal stille ut vag for ikke-medlemmer Gratis for medlemmer, husk medlemskort! 50,- pr person i inngang Her ville jeg kanskje endret litt på ordlyd, for å ha det helt klart: "100,- pr bil (VAG) for ikke-medlemmer" Gratis for medlemmer." Og så ville jeg droppet dette siste med "50,- pr person i inngang" ettersom det gjelder generelt for hele treffet og ikke kun utstilling, og er innledningsvis allerede nevnt for hele treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 22, 2016 (endret) Bare et lite konstruktivt innspill fra meg. Her ville jeg kanskje endret litt på ordlyd, for å ha det helt klart: "100,- pr bil (VAG) for ikke-medlemmer" Gratis for medlemmer." Og så ville jeg droppet dette siste med "50,- pr person i inngang" ettersom det gjelder generelt for hele treffet og ikke kun utstilling, og er innledningsvis allerede nevnt for hele treffet. Takk for innspill. Vi la til det siste der pga flere ble overrasket når de måtte betale 100 + 50 for å stille ut sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 22, 2016 Ah ok. Kan jo settes som "utover generelle inngangspenger" eller så da. Men du ser jo hva jeg siktet til. Selv løser jeg bare inngang, utstilling og passasjer først som sist, og stiller med hjelm og åpent sinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 22, 2016 Korleis er det for oss som ikkje har årets kort enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 22, 2016 Korleis er det for oss som ikkje har årets kort enda ? [emoji14] Vi sitter med medlemsregister foran oss i sekreteriat så det løser seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 22, 2016 Vi blir en god gjeng fra hagesund som ankommer på fredags kveld en gang:) Gleder oss alle sammen, er det inni "skogen" campen er enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 23, 2016 Skrått til høyre rett før bommen og ned bakken. Der er campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 24, 2016 Det er kun utstilling på laurdag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 24, 2016 Det stemmer Edin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 24, 2016 Kjører 235/35/19 på relativt dyre felger (synes lommeboka mi i alle fall). Dette høres kanskje dumt ut for alle dere andre, men hvor mye skal det til for at felgen skraper i bakken..? Mer enn jeg klarer å mane frem av villmannskjøring, regner jeg med? :-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 24, 2016 3 bars trykk så klarer du ikke det samme hva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 25, 2016 Kjører 235/35/19 på relativt dyre felger (synes lommeboka mi i alle fall). Dette høres kanskje dumt ut for alle dere andre, men hvor mye skal det til for at felgen skraper i bakken..? Mer enn jeg klarer å mane frem av villmannskjøring, regner jeg med? :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Det kommer helt ann på dekket du kjører, om det er billige dekk med myke sidevegger er det en mulighet for a felgen legger nedi. Men som Knut-Erik nevner, mye kan fikses med høyere dekktrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 25, 2016 Thank you! En bekymring mindre.. Sees neste helg da! (Og Knut-Erik, jeg tenkte å haike på deg i pitlane denne gangen også, om det går fint : smil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 25, 2016 Thank you! En bekymring mindre.. Sees neste helg da! (Og Knut-Erik, jeg tenkte å haike på deg i pitlane denne gangen også, om det går fint : smil Husk brunt undertøy, Knut-Erik kjører som han skulle stjålet bilen. Og nå har han mer hk under panseret enn før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 25, 2016 Blir det muligheter for å kjøpe og/eller legge om dekk på felg der? Hei, foreløpig er dette ikke mulig, vi informerer om dette endrer seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mai 25, 2016 Da tenker jeg det blir utstilling av droget på Lørdag, og banekjøring på Søndag.. Spørsmål.. Passaten har 1715kg / 250hk som gir meg 6,86kg. Da havner jeg innafor kl.1? Da har jeg lov til å kjøre med heldekkende motorsykkelhjelm fra Shoei? Men klesreglementet virker (for meg) litt åpent og diffust - Jeg kan møte opp i flammehemmende arbeidsbukse, bomullsgenser og et sett hansker feks? Tar dem kort ved inngang i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mai 25, 2016 Da tenker jeg det blir utstilling av droget på Lørdag, og banekjøring på Søndag.. Spørsmål.. Passaten har 1715kg / 250hk som gir meg 6,86kg. Da havner jeg innafor kl.1? Da har jeg lov til å kjøre med heldekkende motorsykkelhjelm fra Shoei? Men klesreglementet virker (for meg) litt åpent og diffust - Jeg kan møte opp i flammehemmende arbeidsbukse, bomullsgenser og et sett hansker feks? Tar dem kort ved inngang i år? Så lenge du ikke har bur havner du i kl1 ja. Hjelm som er CE godkjent=OK Krav er heldekkende tøy som ikke brenner lett så du er innafor med du nevner De tar ikke kort ved inngangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mai 25, 2016 ECE merket hjelm er grei det og eller ? er nok en MC hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mai 26, 2016 ECE merket hjelm er grei det og eller ? er nok en MC hjelm Stemmer. Det er ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mai 26, 2016 Hei, jeg kommer mest sannsynlig fra Vesterålen nedover også :-) Lenge siden sist nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mai 26, 2016 Hei, jeg kommer mest sannsynlig fra Vesterålen nedover også :-) Lenge siden sist nå. Når kjører du forbi Bodø/Fauske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mai 26, 2016 Når kjører du forbi Bodø/Fauske? Det blir nok et slikt og kjøring hjemover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...