Tilbakemeldingstråd VACN Våler 16, 4-5 Juni 2016

Anbefalte innlegg

Takker værgudene for fantastisk vær, styret og alle som har bidratt til et bra arrangement. Virket som det gode været trakk mange til Våler på lørdag.

 

Er enig med flere at det kanskje hadde vært enda flere om det hadde vært muligheter for kjøring på fredag. Fordeling mellom lisens og registrerte biler synes jeg fungerte bra denne gangen også. Var lite kø selv om det virket som det var mange som benyttet muligheten for kjøring på banen. Godt spekter med biler på banen.

 

Hadde vært morsomt om vi klarte å trekke enda flere til å bli over til søndag, og ikke bare ta en dagstur for utstilling. Har noen gode idèer så bør de sendes som forslag til styret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg har bemerket meg, er hvor lite aktive klubben er på sosiale medier under treffet 2 bilder på insta og 3 + direktesending (kult gjort btw..) er for dårlig når vi prøver å rekruttere flere medlemmer. Spesielt når det er såpass fint vær og bra med folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg har bemerket meg, er hvor lite aktive klubben er på sosiale medier under treffet 2 bilder på insta og 3 + direktesending (kult gjort btw..) er for dårlig når vi prøver å rekruttere flere medlemmer. Spesielt når det er såpass fint vær og bra med folk.

 

Det blir dessverre litt armer og bein på oss som jobber med treffet hele helgen, så da er det ikke alltid så enkelt å få publisert noe. Men helt klart noe vi må bli flinkere til. Direktesendingene var tatt på sparket og noe jeg har hatt lyst til å gjøre stund, på det meste hadde vi vel over 160 stk. som fulgte dragracen :) Nå er vel videoen snart sett av 10k i tillegg. Blir mer av dette på Rudskogen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det deles jo ut ansvar til "funksjonærer" på treff? Kan ikke noen kanskje melde seg frivillig som medie-ansvarlig? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det deles jo ut ansvar til "funksjonærer" på treff? Kan ikke noen kanskje melde seg frivillig som medie-ansvarlig? :-)

 

Skal ta den jobben på Rudskogen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

You go girl :)

 

Synes ikke det var så halvgærnt dette treffet altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår at dere har færre folk enn ønskelig, men sosiale medier synes jeg burde prioriteres litt da det nok er, utenom jungeltelegrafen, den beste kanalen vi har for å få inn nye medlemmer.

 

Kun dette og litt dårlig planlegging/bemanning på teknisk som skapte en del kø jeg har å utsette. Ellers et supert (jomfru)treff og jeg gleder meg masse til neste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det deles jo ut ansvar til "funksjonærer" på treff? Kan ikke noen kanskje melde seg frivillig som medie-ansvarlig? :-)

 

Bare å melde seg som frivillig. Vi er helt avhengig av hjelp :) Uten stavangergjengen + et par andre i teknisk hadde hvertfall jeg vært lost :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun dette og litt dårlig planlegging/bemanning på teknisk som skapte en del kø jeg har å utsette. Ellers et supert (jomfru)treff og jeg gleder meg masse til neste!

 

Teknisk har jeg kontroll på til neste treff :) Kom litt brått på at plutselig alle kom på lørdag morgen kontra litt fordelt utover som det pleier (selvsagt siden det var to dager denne gangen) og et førermøte som tok relativt lang tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Jan sa. Uten stavangergjengen (og andre ildsjeler) er vi toppen 6-8 stk. som får hele treffet til å gå rundt.. Så dermed kan det bli ting som f.eks sosiale media bli glemt eller nedprioritert i løpet av en treffhelg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hvis du vil misforstå dette så kan man det, men du vet at du trenger mer enn bare et frontlys på en banebil. Har alltid vært krav til bremselys, baklys og blinklys.

Det er ikke krav til blinklys på biler med vognlisens til h-løp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke krav til blinklys på biler med vognlisens til h-løp.

 

Og heller ikke lisensierte driftebiler. Alle som hadde lisens fikk teknisk utført av karen fra nbf. Står vell også i reglement at biler med lisens må følge kravene som stilles der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke krav til blink på lisensierte biler, så vet ikke helt hva han NBF karen styrte med..

Anyway, mine synspunkter på helgen:

 

Kjøring fredag er meget ønskelig tilbake, lørdagen var jo helt konge med tanke på vær, oppmøte, osv, men det ble fort ganske tynt med folk på søndagen, så skulle fått til noe mer slik folk blir til søndag

 

Teknisk-kontrollen på lørdagsmorgen var litt rotete og uryddig til å begynne med, er selv med i gruppen, som Jan også sier, noen forbedringspotensial der. Synes det er flott at vi har fått trykket opp ett reglement i hefter, men det er viktig at disse også samsvarer med reglene . F.eks lysmåling skal taes på 1m avstand, ikke 5m.

 

En annen ting som jeg bemerket meg er at enten er infoen i sekreteriatet for dårlig eller så hører ikke folk etter, da bortimot halvparten av de som hadde stilt seg i kø til teknisk enten ikke hadde fylt ut engangslisensen, eller i det hele tatt fått utdelt startnummer. Dette gjorde at det tok vanvittig med tid å vente på at folk skulle fylle ut dette underveis. Så her må enten folk våkne eller de i senreteriatet informere bedre.

 

Og som allerede nevnt, spinning og kjøring etter noen øl på campen MÅ det slås ned skikkelig på, i mine øyne nytter det ikke å legge seg flat å slippe unna med en advarsel. Fylla er ingen unskyldning, men det er jaggu meg ikke at man er edru heller!

 

Utenom dette har jeg ikke mye å sette fingeren på, og må takke for en veldig fin helg på Våler, bra organisert, kjekke folk, mye fine biler! Jeg vil også takke personalet på Vålerbanen for ryddig gjennomført og support under treffet! Gleder meg allerede til neste treff!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke så veldig mye på hjertet egentlig.

 

Jeg kjørte ikke på banen eller stilte ut og hadde det alldeles ypperlig. Flott vær, hyggelig reisefølge og trivelige folk rundt omkring, kort sagt, veeeeldig bra.

 

Neste år blir det kanskje kjøring hvis jeg er ferdig med bilen, men det får tiden vise. Keep it up folks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke krav til blink på lisensierte biler, så vet ikke helt hva han NBF karen styrte med..

Anyway, mine synspunkter på helgen:

 

Synes det er flott at vi har fått trykket opp ett reglement i hefter, men det er viktig at disse også samsvarer med reglene . F.eks lysmåling skal taes på 1m avstand, ikke 5m.

 

 

 

Ja det var litt diverse han surret med som ikke bidro til å gjøre køen tynnere.

Angående tekniskheftet så er dette tatt tak i og vil være oppdatert neste treff :)

 

Og takk for hjelpen i helga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er flott at vi har fått trykket opp ett reglement i hefter, men det er viktig at disse også samsvarer med reglene . F.eks lysmåling skal taes på 1m avstand, ikke 5m

Kjapp kommentar til denne, avstanden var en glipp fra oss (meg), men NBF hadde lest og godkjent vårt reglement før treffet. Så da gikk vi utifra dette for å ikke skape ytterligere forvirring.

 

At NBF utsendte ikke hadde fått med seg dette gjorde at det ble litt forvirring likevel. :)

 

Det positive er at NBF liker måten vi jobber og har gitt ok på vårt reglement. Så her må det bare finjusteres litt og jeg tror vi har et bra utgangspunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff.

 

Dere blir bedre og bedre for hver gang til å arrangere, så dette begynner å bli bra.

 

Eneste kommentaren jeg har, er mer kapasitet rundt påmelding i sekretariatet. Det var veldig lang og treg kø der.

Burde vært vurdert en annen måte å avvikle køen på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første Audi treff jeg har vært med på. Var meget gøy å teste rs4 b7 ut på bane, men følte det ble litt mye kø kjøring. Har vært på treff med andre merker (Ford, Porsche) hvor de hadde flere klasser og færre utpå banen samtidig. Lettere å finne rytmen når det er mindre biler utpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første Audi treff jeg har vært med på. Var meget gøy å teste rs4 b7 ut på bane, men følte det ble litt mye kø kjøring. Har vært på treff med andre merker (Ford, Porsche) hvor de hadde flere klasser og færre utpå banen samtidig. Lettere å finne rytmen når det er mindre biler utpå

Vi hadde tre klasser, men pga dårlig kommunikasjon mellom utslipp og bane crew ansvarlig (innleid for anledningen) så ble to klasser slått sammen.

 

Dette lover vi at er bedre til Rudskogen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for supert treff :) mitt 5. Treff å flere blir det!

 

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flott treff! Ingen ting å klage på fra min side!:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem Søndag kl 23:30, rakk siste ferga med 20 minutter :-) Det meste er vell nevnt over, ble til tider lang kø i sekreteriatet, og førermøtet burde deles opp i tettere sykluser eller kjøres samtidig på 2-3 klasserom. Det var ikke rent lite folk i 1 klasserom på Lørdagsmorgen. Mitt 3 VACN treff til nå, 2 treffet hvor jeg kjører med bilen TIL treffet, kjører UNDER treffhelgen og kjører HJEM igjen, med samme bil :) Tyder på at ting holder, og er skrudd skikkelig sammen :P Vil også takke klubben for ett vellykket treff, dere gjør en veldig god jobb! En fantastisk god klubb å være medlem i, tommel opp;) Gleder meg allerede til Rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.