#101 Skrevet Mai 26, 2016 Så jeg kjører alene allikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 28, 2016 Hei. Skulle så veldig gjerne både stilt ut og kjørt denne helgen, testet ut bilens potensiale uten at lappen eller konto ryker rett vest. Ble jo litt ekstra pulver etter at Mr.Stegegjerdet med fler har tukla med den he he. Reiser dessverre til Kreta for en uke 2/6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 28, 2016 Hei. Skulle så veldig gjerne både stilt ut og kjørt denne helgen, testet ut bilens potensiale uten at lappen eller konto ryker rett vest. Ble jo litt ekstra pulver etter at Mr.Stegegjerdet med fler har tukla med den he he. Reiser dessverre til Kreta for en uke 2/6 Du har litt å lære angående prioriteringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 28, 2016 He he. Har en frue som ønsket litt varme i kroppen, men det kommer vel et treff i august ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 28, 2016 hadde ikke du akkurat en uke ferie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 29, 2016 hadde ikke du akkurat en uke ferie? Hei Daniel. Neiiiiiii, langhelg i Krakow, 6 dager, men det gjeller ikke som ferie det da ha ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 29, 2016 Hei Daniel. Neiiiiiii, langhelg i Krakow, 6 dager, men det gjeller ikke som ferie det da ha ha. La oss da være enig om å være uenig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 29, 2016 Er det muligheter for å kjøre motorsykkelsjikanen ved tribunen? Gjorde det for maaange år siden og den var utfordrende og bidro til lavere fart rundt banen. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 29, 2016 Er det muligheter for å kjøre motorsykkelsjikanen ved tribunen? Gjorde det for maaange år siden og den var utfordrende og bidro til lavere fart rundt banen. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Dette kan fort bli vel utfordrende tror jeg. Folk som har kjørt banen mye er jo vandt med den på "gamlemåten". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 29, 2016 Våler er jo ganske teknisk uten så kjempe høye hastigheter fra før, men kunne vært moro med litt mer svinger forran publikum da! Evt over brua er jo gøy! Blir det forresten "øvrige merker" kategori på utstillinga i år og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 29, 2016 (endret) Det blir ikke åpnet for andre merker på utstillingen i år. Så det er bare å invitere venner og bekjente så vi kan fylle gokart banen med vag jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 29, 2016 Våler er jo ganske teknisk uten så kjempe høye hastigheter fra før, men kunne vært moro med litt mer svinger forran publikum da! [emoji14] Evt over brua er jo gøy! [emoji14] Blir det forresten "øvrige merker" kategori på utstillinga i år og? Publikum sitter rett ved høyre venstre kombinasjon som doserer litt feil vei. Så det pleier å være underholdende. Nei, er kun vag på utstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 30, 2016 Jeg ønsker å filme litt on-board med folk som kjører, og da snakker vi alt fra fabrikk ny bil til gammelt raillsjå (skrap) og råe banebygg. Huk tak i meg om du vil ha en person i passasjersetet etpar runder! Går nok rundt i en jakke det står CREW på eller t-skjorte med CREW på. Snakker nordnorsk og har skjegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 30, 2016 Jeg ønsker å filme litt on-board med folk som kjører, og da snakker vi alt fra fabrikk ny bil til gammelt raillsjå (skrap) og råe banebygg. Huk tak i meg om du vil ha en person i passasjersetet etpar runder! Går nok rundt i en jakke det står CREW på eller t-skjorte med CREW på. Snakker nordnorsk og har skjegg Selv om vi er skikkelig dårlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 30, 2016 Selv om vi er skikkelig dårlige? Det spiller ingen rolle hvor god/dårlig du er på banen Er bare for å samle mest mulig film fra alle perspektiver! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 30, 2016 Jeg ønsker å filme litt on-board med folk som kjører, og da snakker vi alt fra fabrikk ny bil til gammelt raillsjå (skrap) og råe banebygg. Huk tak i meg om du vil ha en person i passasjersetet etpar runder! Går nok rundt i en jakke det står CREW på eller t-skjorte med CREW på. Snakker nordnorsk og har skjegg Hvordan skal vi finne deg hvis du får i barisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 30, 2016 Jeg ønsker å filme litt on-board med folk som kjører, og da snakker vi alt fra fabrikk ny bil til gammelt raillsjå (skrap) og råe banebygg. Huk tak i meg om du vil ha en person i passasjersetet etpar runder! Går nok rundt i en jakke det står CREW på eller t-skjorte med CREW på. Snakker nordnorsk og har skjegg Du får hooke tak i meg, kjører en rød rs4 b7 med quattro og "raceflagg" langs hele siden. Hadde vært gøy med litt innboard film Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 30, 2016 Hvordan skal vi finne deg hvis du får i barisen? Litt mage, bleik og noe hår på brystet [emoji23] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 30, 2016 Det spiller ingen rolle hvor god/dårlig du er på banen Er bare for å samle mest mulig film fra alle perspektiver! Du kan få sitte på i ein gamal skabbete mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 30, 2016 Du kan få sitte på i ein gamal skabbete mk1 Nydelig! Mk1 er jo de beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 30, 2016 Tar dem kort ved inngang i år? Ja, vi tar VIPPS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 30, 2016 Gjør dere?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 30, 2016 Gjør dere?! You better belive it! #vacn2016erdownmedkizdapåvipps ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 30, 2016 Å herregud, yesss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 30, 2016 Er det meldt bra vær..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...