#151 Skrevet Mai 31, 2016 Tiretrade er long gone Kan ikke du sjekke litt? Du som er "lokalpokal":p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mai 31, 2016 Husker ikke prisen, men ikke avskrekkene pris for hansker på Kollevold heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 31, 2016 Tiretrade er long gone Nja, hørt noe rykter om at Tom driver på litt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 31, 2016 Hvor mye strøm er tilgjenglig? Eller bør man helst dra på agregat? Tenker på til lys kjøleboks og div ladere. Bare ha med godt med skøytekabler så går det nok greit. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juni 1, 2016 Hei. Noen som kjører forbi Østre Gausdal til treffet? Har 2 felger som skulle vært med....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juni 1, 2016 Kan ikke du sjekke litt? Du som er "lokalpokal":p Nærmeste er IB Auto og TK Økonomitrimming på Br.foss. I Våler går det an å høre med Mobakk Bil. Alle disse er stengt på lørdager. Br.Smedstuen i Våler er både bilverksted og bensinstasjon, så de er ihvertfall åpne, men tviler på at en slipper inn på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juni 1, 2016 Er det mulighet for fyre opp et på campen? Har hatt med bålpanne tidligere år, men den blir ikke med denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juni 1, 2016 Husker ikke prisen, men ikke avskrekkene pris for hansker på Kollevold heller... alt er avskrekkande når du er frå sunnmøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juni 2, 2016 vi fra nordmøre/sunndalsøra reiser ca kl 16 fra sunndalsøra... så om noen vil kjøre i følge så skrik ut eller kontakte meg på tlf 91145824, kjører østerdalen nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juni 2, 2016 Er det mulighet for fyre opp et på campen? Har hatt med bålpanne tidligere år, men den blir ikke med denne gangen. Engangsgrill og bål rett på bakken er forbudt. Så utover det, bruk fornuft ved grillings. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juni 2, 2016 Hovedstyret har med grill som alle kan benytte seg av Jo fler som griller sammen, jo hyggeligere. Kanskje man møter noen nye fjes også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juni 2, 2016 alt er avskrekkande når du er frå sunnmøre Og hva med han kompisen vår som ligger og dupper nedi Dubai nå da? Men folkens, det er kurrant temperator og SOL på værvarselet! Kom kom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juni 2, 2016 Hovedstyret har med grill som alle kan benytte seg av Jo fler som griller sammen, jo hyggeligere. Kanskje man møter noen nye fjes også? Blir det noen form for sammenkomst imorgen kveld, på campen? Selv overnatter vi på Støa Camping, men er bare 2km unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 2, 2016 Hovedstyret rigger opp i løpet av morgen kveld, så det syns jeg vi skal få til. Det blir nok ikke før 20-21 tiden tenker jeg, da styret prøver å reise opp så samlet som mulig. Oppdaterer på forumet så fort vi starter å rigge på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 2, 2016 Hovedstyret rigger opp i løpet av morgen kveld, så det syns jeg vi skal få til.Det blir nok ikke før 20-21 tiden tenker jeg, da styret prøver å reise opp så samlet som mulig. Oppdaterer på forumet så fort vi starter å rigge på campen Regner med å ankomme Støa Camping rundt 19:00-20:00 tiden vi, så det passer fint :-) Kjøper med litt grillmat på tur nedover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 2, 2016 Regner med å ankomme Støa Camping rundt 19:00-20:00 tiden vi, så det passer fint :-) Kjøper med litt grillmat på tur nedover.. Av erfaring så tar ting tid med rigginga. Vi setter opp et klubbflagg ved grillene så dere enkelt finner oss, skal ikke se bortifra at du hører hvor det er også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 2, 2016 Jepp, til forhåndspåmelding. Ble lukket i går. Du kan fortsatt melde deg opp på kjøring i sekretarietet på våler. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 2, 2016 Jepp, til forhåndspåmelding. Ble lukket i går. Du kan fortsatt melde deg opp på kjøring i sekretarietet på våler. Sent from my iPhone using Tapatalk Klarte akkurat å lese meg til det, så jeg slettet innlegget rett før du svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 2, 2016 Er framme ved rundt midnatt. To ting som bekymrer meg.. 1. Det er mørkt der nede om natta 2. Er det enda liv i grillen når jeg kommer? Jeg må ha grillpølse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 2, 2016 Da tar du med en engangsgrill i tilfell, men tipper det er en grill eller to som fortsatt det er fyr på. Eller har noen sikkert en gassgrill de kan fyre. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 2, 2016 Engangsgrill og bål rett på bakken er forbudt.Så utover det, bruk fornuft ved grillings. Da tar du med en engangsgrill i tilfell, men tipper det er en grill eller to som fortsatt det er fyr på. Eller har noen sikkert en gassgrill de kan fyre. Helt sikkert fyr i en grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 2, 2016 Er framme ved rundt midnatt. To ting som bekymrer meg.. 1. Det er mørkt der nede om natta 2. Er det enda liv i grillen når jeg kommer? Jeg må ha grillpølse Er stort sett alltid våkne mennesker og varme griller frem til leggetid kl.02 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 2, 2016 Er framme ved rundt midnatt. To ting som bekymrer meg.. 1. Det er mørkt der nede om natta 2. Er det enda liv i grillen når jeg kommer? Jeg må ha grillpølse Jeg kan varme pølsa di når du kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 2, 2016 Det høres ut som en date..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 2, 2016 Berre dokke ikkje bråka formasse so går det sikkert greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...