proffpolering av rød 2'er golf i lillehammer og omegn.

Anbefalte innlegg

Mårn.

 

min bestemor har en 1991 Golf 2'er som har blitt litt matt i lakken (med litt så mener jeg at bilen for det meste er rosa blitt)

 

hun skjemmes litt av dette og ønsker å få den rød og fin igjen.

 

 

hvor i alle dager henvender man seg for slikt i området her? og er det mulig å faktisk få en tornadorød/rosa golf fin og rød igjen?

 

bilen står for det meste i ro og er egentlig pen forutenom at den er blitt rosa.

 

regner jo med årlige behandlinger for å holde den fin. blir sannsynligvis stående under bilpressenning.

 

jeg orker ikke å ta på meg dette da jeg hater den slags. hater til og med å vaske bil.. :)

 

 

anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du bor i Lillehammer ville jeg anbefalt Swisswax innenfor firma. Ellers har du sikkert noen som gjør det på hobbybasis. Selv sett audi 80 "rosa" bli rød igjen, så bare å ha troa =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjøl hatt en sånn rosa toergolf,den ble veldig rød og fin igjen etter en runde med polish:klapp:

Så det skal nok gå fint:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du bor i Lillehammer ville jeg anbefalt Swisswax innenfor firma. Ellers har du sikkert noen som gjør det på hobbybasis. Selv sett audi 80 "rosa" bli rød igjen, så bare å ha troa =)

 

de kan man jo selvsagt høre med. om de er gira på å bruke tid på en snart 30 år gammal bil :)

Har sjøl hatt en sånn rosa toergolf,den ble veldig rød og fin igjen etter en runde med polish:klapp:

Så det skal nok gå fint:)

 

rød blir den nok, men spørsmålet er hvor varigt den er rød :) blir litt bakvent å bruke 5-6-7000 på en skikkelig runde om den er like matt etter 3 måneder. da kan man heller lakke den opp igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swisswax kunne brukt den på kurs? Hvordan hente opp en rosa bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har tro på at man kan få det til å vare,men man må jo ta vare på det som med annen lakk.Man kan jo høre med de som evnt.skal gjøre jobben ka de mener om det.Proffe bilpleiere kan nok fortelle deg noe om tilstanden på lakken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med svisswax på lillehammer eller legg ut en forespørsel på http://www.dcn..no, detailerforum. Det er forskjellen på de som vet hva det holder på med å ikke,det går fint an å få den til å holde seg rød ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.