Anbefalte innlegg

Nå er det på tide kjenner jeg!

I sommer kommer jeg til å være i markedet for en pen RS4 B5.

Stiller foreløpig ikke så mange krav, men det skal være et bra eksemplar som er godt vedlikeholdt, god historikk også ikke avussilver :)

Oppgraderinger bare et pluss så lenge det er gjort skikkelig. Pris er helt avhengig av hvordan bilen er så setter ikke noe makspris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står en meget fin RS4 på finn med bimoto og BBS felger, men den er vel avussilver, å du har vel mest sannsylig sett den allerede:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står en meget fin RS4 på finn med bimoto og BBS felger, men den er vel avussilver, å du har vel mest sannsylig sett den allerede:)

 

Har hatt automatisk varsling fra finn de siste 3 årene, men har blitt nedprioritert grunnet banebilprosjekt. Avus blir ikke aktuelt for min del, men takk for tips :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en Rød RS4 i Trondheim, som vurderes solgt til rette kjøper ;)

Med litt "mods"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en Rød RS4 i Trondheim, som vurderes solgt til rette kjøper ;)

Med litt "mods"

 

Oh i know :) Sjekker bare litt muligheter her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt automatisk varsling fra finn de siste 3 årene, men har blitt nedprioritert grunnet banebilprosjekt. Avus blir ikke aktuelt for min del, men takk for tips :)

 

slik er det med disse S å RS bilene, skal man noe veldig spesifikt, så må man smøre seg med den velkjente tolmodigheten:)å bare for å ha det sagt, når du sitter inni bilen spiller det ingen rolle om bilen er sølv,svart gul eller kufiolett, så her det bare å senke krava å begynne å handle, livet er for kort til å kjøre kjedelige biler:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik er det med disse S å RS bilene, skal man noe veldig spesifikt, så må man smøre seg med den velkjente tolmodigheten:)å bare for å ha det sagt, når du sitter inni bilen spiller det ingen rolle om bilen er sølv,svart gul eller kufiolett, så her det bare å senke krava å begynne å handle, livet er for kort til å kjøre kjedelige biler:p

 

Synes du jeg er kravstor??? Hehe! Har jo bare spurt om to ting her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du jeg er kravstor??? Hehe! Har jo bare spurt om to ting her :)

 

om du har leita i 3 år så er du vel kanskje det, men har selvfølgelig full forståelse for at man helst vil kjøpe noe slik som man vil ha det, du har vel sikkert vurdert import også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gått for den røde i trondheim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.