Stavanger lokallag, Våler 2016

Anbefalte innlegg

Då begynner det å nærme seg treff igjen!!

Planen er vel som vanlig avreise fredag morgen 07 eller 08 Stoilen på Ålgård, men nytt bler e vel at det kan fort bli hjemreise tidlig mandag morgen eller seint søndag?

 

Kem e med å ka seie folket??

Me har vært altfor sløve de siste årå og lokallaget har dappet mer og mer av... Men unger å kåner tar sin tid og eg har vel blitt en av de sløvaste sjøl, men eg ska hermed skjerpa meg!!

 

La oss starta årets treffsesong med ett pang og dra Stavanger Lokallag tebake te si storhets tid!!

 

Eg e vertfall steinklar! Biln ikkj fult så klar, men det ordne seg alltid te slut!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er klar må få med meg Våler i år siden eg ikke kan når rudskogen treffet er. Blir mest sannsynlig med Jetta mk1

Hvordan er strømtilgangen på campen?

 

Blir nok til at me sover i ett 8 manns lagstelt fra Forsvaret ,så bruker me ett partytelt til opphold og spiseplass. Litt usikker på om hjemreise blir mandag morning eller søndags kveld. Eg har ordnet fri Fredag og Mandag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikje fyste gang eg har sagt dette, men eg satse på å verme i år. Problemet i år bler ikje om eg har fri, men om eg får jobba nok før og itte.. Men satse på at d går seg te :-)

 

Mvh Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med!

Har fri fredag og mandag. Hjemmreise sent søndag eller tidlig mandag spiller ingen rolle for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg satse au på å bli med, hvis ikje me bilen så e eg me uansett!

 

Søndag eller mandag e det samma for meg igrunnen. Me ser det litt ann været på søndag kanskje?

 

Eg stemme for seinast 0700. E ein lang kjøretur. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må så klart offshore denne helgen. Satse på at eg blir med te Rudskogen heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg satse på at me bler verane t mandag! Eg ska t Oslo ittepå og har bare hotell fra mandag i Tiger staden. Jækla kjedeligt å snorka aleina på campen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg satser egentlig og på å være til mandag, men kommer litt an på følget mitt om de vil kjøre hjem kveld/natt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dødskjipt at det ikkje blir kjørt full bane :( Bane 1-2 for spor og bane 3 for drifting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bane 1-2 er ikke nok alså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt mye avislesing og lite interessante svinger når bane 3 utgår....

 

Valer-300x114.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bane 1+2+3 (gul strek)

 

2gszdpsnffz7h1sehof2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å være hele søndagen for å få med meg mest mulig.

Et alternativ kan være å ta inn på hotell søndag og overnatte til mandag?

 

Thon og Scandic ligger i Elverum sentrum til 1100/1490,- for et dobbelt rom.

 

Starte fresh mandag morgen med hotell frokost og en dusj?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fint mulig å overnatte på campen til mandag Finni :)

Men ja, Thon er jo et greit alternativ søndag til mandag om ikke flere skal være på campen til mandagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om bane 3 er for drifting så e dar vell ikje någe som stoppe okke for å kjøra der? Me må bare belaga pkke på at kan gå seinare rundt der av og t pga drifting??

 

E jo ikje okka feil at me he dårlig hånbrekk å ikje får ud rauå. Hehe

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fint mulig å overnatte på campen til mandag Finni :)

Men ja, Thon er jo et greit alternativ søndag til mandag om ikke flere skal være på campen til mandagen.

 

Er derfor jeg skriver alternativt :)

Sikkert ikke mange som ser syn på å overnatte i regn og vind kun for å utsette hjemreisen.

 

- - - Updated - - -

 

Selv om bane 3 er for drifting så e dar vell ikje någe som stoppe okke for å kjøra der? Me må bare belaga pkke på at kan gå seinare rundt der av og t pga drifting??

 

E jo ikje okka feil at me he dårlig hånbrekk å ikje får ud rauå. Hehe

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Banene er fysisk adskilte for å ikke skape farlige situasjoner eller misforståelser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er derfor jeg skriver alternativt :)

Sikkert ikke mange som ser syn på å overnatte i regn og vind kun for å utsette hjemreisen.

 

- - - Updated - - -

 

 

 

Banene er fysisk adskilte for å ikke skape farlige situasjoner eller misforståelser.

 

Er kanskje muligheter for å åpne opp for alle en time eller to? Noe som kanskje kan diskuteres as we go?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare drid å kjøre rundetider der da!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare drid å kjøre rundetider der da!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Drit å kjøre rundetider uansett med TDI :P men i bane 3 så får ein ihvertfall funksjonstesta både fører og Haldex drivverk på kjappe svingkombinasjoner (framtunge audier er knalltreige der :P) Kjøre rundt i rundt på bane 3 e og uaktuellt sammen med drifteflass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få litt mer effekt så dere kan kjøre på bigboy banen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få litt mer effekt så dere kan kjøre på bigboy banen da :)

 

Jeg har nå fått pokal i VACCS cupen på Våler bane 1+2 med firergolfen så den funke greit i forhold te vekt/effekt men Jettaen hadde klart vært mye kjekkare men den ville jo ikkje :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå fått pokal i VACCS cupen på Våler bane 1+2 med firergolfen så den funke greit i forhold te vekt/effekt men Jettaen hadde klart vært mye kjekkare men den ville jo ikkje :P

 

Bare tøyser litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis d e folk som ska overnatte på hotell, så hyl ut. Madammen jobber i Scandic, så mulighet for fin pris der :-)

 

Mvh Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ikke dumt ut med hotell fra. søndag til mandag egentlig med dusj og seng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.