#26 Skrevet Mai 10, 2016 Kan alle dere som er med i banekjøringsgruppen ta en titt i denne tråden? http://forum.vacn.no/showthread.php?282757-Hvem-kommer-til-V%E5ler Jeg ble aldri lagt til i gruppa i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 10, 2016 E jo sykt digg å sleppa å kjøra bane 3 meine nå eg!! :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 10, 2016 Visste ikke det var en gruppe engang. Er nok ekskludert. Hehe.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 10, 2016 E jo sykt digg å sleppa å kjøra bane 3 meine nå eg!!:nana: Du snurre jo i den svingen uansett så liga greit ann ikje e kvassare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 10, 2016 Jeg ble aldri lagt til i gruppa i fjor Visste ikke det var en gruppe engang. Er nok ekskludert. Hehe.. Sent from my iPhone using Tapatalk Fikser det Men er dere klare for å ta litt teknisk oppgaver lørdag og søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 10, 2016 Jada, kan fint hjelpa t litt eg. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 11, 2016 Fikser det Men er dere klare for å ta litt teknisk oppgaver lørdag og søndag? Hadde planer om å melde meg som frivillig i år også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 11, 2016 Kan alle dere som er med i banekjøringsgruppen ta en titt i denne tråden? http://forum.vacn.no/showthread.php?282757-Hvem-kommer-til-V%E5ler Jeg ble ekskludert etter forum kræsj, men har stillt opp like vel. Det same gjelder dette treffet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 11, 2016 Du snurre jo i den svingen uansett så liga greit ann ikje e kvassare.. Det var nok feil med vekt balansen som skylte den snurren: smil : For tung co-pilot: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 11, 2016 Det var nok feil med vekt balansen som skylte den snurren: smil :For tung co-pilot: flau : Hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 11, 2016 Har me tilgang til partytelt i lokalaget som me kan samles i? - - - Updated - - - Fant me stavanger lokallag banneret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 11, 2016 Da skulle dere ha tilgang til banekjøringsgruppen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 11, 2016 Ka e d eg burde ha me meg? Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 11, 2016 Ka e d eg burde ha me meg? Mvh Rune Telt, stol, soveting og tang. Grilling på kvelden. Hjelm og kjørehansker hvis du har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 11, 2016 Ka e d eg burde ha me meg? Mvh Rune Donger å glidekrem har eg allerede pakka så det trenge du ikkje tenka på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 11, 2016 Donger å glidekrem har eg allerede pakka så det trenge du ikkje tenka på Fine du e på d då :-) Motorolja og plastikkpose hadde vært bra nok for min del. Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 12, 2016 Har me tilgang til partytelt i lokalaget som me kan samles i? - - - Updated - - - Fant me stavanger lokallag banneret? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 12, 2016 Sist eg såg bannere va det i lokale, men det e någen år sian. Partytelt he me ikje lenger tru eg. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 13, 2016 Me har isje någe party telt så eg vett om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 13, 2016 Hadde vi banner på rudskogen I 2014? På utsiden av det store party teltet (der BMW E30n til John-Arne sto hele Helga) eller husker jeg feil? Å I 2013 hadde vi det på baksiden av party teltet slik at det syntes for alle som skulle inn på Rudskogen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 13, 2016 Jeg tror du husker korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 13, 2016 Burde lokalaget hatt ett partytelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 13, 2016 Burde lokalaget hatt ett partytelt? Har vel vist seg å være problematisk med logistikk etc. Da er det bedre om det er personlig slik at noen tar ansvaret med å pakke det ned å oppbevare det forsvarlig. Alternaivt kjøpe noe som blir engangsbruk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 14, 2016 Jeg tror du husker korrekt Kan det da hende at Kluge tok det med hjem fra rudskogen, siden han "hadde plass"? I såfall tipper jeg han har levert det til noen på fjøset.... Har noen lett der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 14, 2016 Vi har sett etter det på lokalet tidligere uten å finne det. Det hang ei stund oppe i taket i lokalet ,men ble tatt ned for det skulle på treff. etter det har eg ikke sett det. Det er såpass stort at det ikke bare forsvinner trodde eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...